Buitensex locatie omgeving Zoetermeer

  • Eddie

    Heey,

    Dat probleem hebben wij ook..

    Zijn bij vlietlanden geweest en idd alleen maar opdringerige mannen,niet leuk gewoon.

    Dus meteen maar weer retour gegaan.

    Dus zoeken jullie een stel,we houden ons aanbevolen.

    Kunnen we als het klikt altijd iets afspreken,maar niet bij Vlietlanden,haha!

    Groetjes van Ed en Elaine.

  • nicetosee

    het was er zaterdag erg rustig

  • buitenstel

    hallo andere koppels,

    wij zijn gek op buitensex en doen dit ook vaak. er zijn heel wat plekken waar je heerlijk je gang kan gaan!

    we zijn heel vaak te vinden op het zuiderstrand in Scheveningen, tussen strandtent la Cantina en strandtent de Zuid in. als het hard waait of als het wat aan de frisse kant is gaan we daar de duinen in bij de grote pijp en de zendmasten in het duin. heerlijke duinpannen waar je met elkaar kunt sexen.

    je moet de duinen ongezien in gaan, want je mag daar niet in vanaf de strandzijde, dus als je dat doet het dan snel en goed kijken dat er geen politieauto rijdt.

    je kunt ook gelijk de duinen in bij de parkeerplaats bij de windmolen. er is een stuk open bij de grote pijp zodat je de duinen in kunt lopen. ook hier geldt, dat je even goed moet kijken voor bos en duinwachters in auto en politie in auto.

    je hebt in de duinen vele duinpannen dus wij sexen daar vaak en andere koppels ook. 'zomers als het net donker wordt kun je ook op het strand sexen, doen heel veel koppels net als wij en is nog spannend ook! en nu ook overdag hoor, omdat het lekker rustig daar is genieten we van elkaar!

    als je meer van parkingsex houdt kun je daar ook goed terecht. het is gratis parkeren bij de windmolen en er staan stellen geparkeerd doordeweeks tussen 12.00u-16.00u en s'avonds na 24.00u seks in de auto.

    by the way, je mag nu wel in het duin even verderop waar schotse hooglanders in het duin los lopen de duinen in en daar kun je ook heerlijk sexen. niet bang zijn dat er opeens er 1 bij je staat!

    veel seks plezier

  • Nicky143

    inderdaad als wij op de vlietlanden komen, ook altijd alleen maar mannen om ons heen, ook wij op zoek naar locatie waar ook echt stellen komen……..

    misschien moeten we onder elkaar iets zoeken, want begrijp dat wel allemaal zo een beetje in de buurt wonen?

    groetjes Nicky en Chris

    nicky143@hotmail.nl voor suggesties

  • Rachid

    Wie wilt geneukt worden bel 0686384171 ik ben nu Noord Aa Zoetermeer

  • Manny

    Rachid

    Wie wilt geneukt worden bel target="_blank">0686384171 ik ben nu Noord Aa Zoetermeer

    Zucht…

    Kik: PintoNH
  • sander55

    wie wil er met mij sex hebben op een parkeerplaats aan het noord a strantje in zoetermeer ik zoek een leuke vrouwe geef een reactie ik schrijf je terug

    wie wil er sex met mij bij de noord aa standje ik ben op zoek naar een vrouwe die met mij wilt neuken ik ben 45 jaar