Buitensex locatie omgeving Zoetermeer

  • Sweetlake stel

    Hallo allemaal,

    Wij zijn een stel, beiden 48 jaar jong en op zoek naar een buitensex locatie rondom Zoetermeer. We komen regelmatig op het kleine naaktrecreatie strandje in Zoetermeer maar worden een beetje moe van sommige opdringerige mannen .

    Is er iemand die ons kan helpen aan een leuke en gezellige locatie? Misschien tot snel, we vindend het altijd spannend om bekeken te worden! ;)

    Groetjen van Sweetlake city stel

  • tweehetestellen

    Hoi lieverds, losse mannen is altijd het probleem bij buitensexlocaties hier in de buurt.

    De Vlietlanden waren wel leuk, maar er patrouleert nu veel politie die je op de bon slingert als ze door hebben dat je openbaar sex bedrijft.

    kusjes van ons

  • Sweetlake stel

    Nog ff reactie terug. Soms gaan we wel eens naar de Vlietlanden, met trouwens ook te veel mannen alleen. We hebben de laatste paar keer een windscherm meegenomen en zijn helemaal achter aan het water gaan staan. daar hebben we een paar keer heerlijke sex gehad. zelfs 1x met een ander stel erbij dat kwam kijken.

    Maar toen kwamen de opdringerige mannen weer………. :(

    Zelfs in de auto wat we ook allebei spannend vinden is het moeilijk om een geschikte plek te vinden waar ook andere stellen bezig zijn. We hebben 1 keer op de parking van de Vlietlanden gestaan en wat denk je? Mannen……………… :(

    xxx

  • spontate

    Er zit een locatie bij het recreatiegebied Hitland in Nieuwerkerk. Bordjes Hitland Noord volgen vanaf de N219. Op hitlandselaan net voor recreatieparkje links en rechts. vrij vaak stellen, een enkele man. Gebeurd middag en begin van de avond het meest. Lekker rustige plek, alleen in het weekend veel recreanten…

    xxx

  • Michel

    Hallo Sweetlake city stel,

    Ik ben totaal niet bekend met buitensex locaties maar ik zou het helemaal super vinden om een keer te kijken naar jullie.

    Het is al heel lang een (natte) droom van mij namelijk.

    Voordat ik veel meer ga vertellen en laten zien wil ik graag weten of jullie dat ook leuk vinden.

    Graag hoor ik van jullie.

  • Heet stel

    In de buurt van Delft hebben wij iets gevonden. Maar willen dat niet aan de grote klok hangen want voordat je het weet zijn ze er weer.

    XXX Heet stel.

  • chouchou

    hallo

    Ook wij fantaseren om eens naast een ander koppel de liefde te bedrijven

    gewoon kijken en bekeken worden.Zin om dit samen te beleven?

    Hij sportief gebouwd en zij mooie volle rondingen beiden intiem geschoren en einde de veertig

    wonen dicht bij Zeeland.

    vriendelijke groetjes

  • KANNIETVERWIJDEREN

    Kan je ons een prive berichtje sturen over deze locatie, we zijn wel benieuwd!

  • Katja&jurgen

    Hoi allebei!

    Zoetermeer en delft kennen wij niet echt, hebben wel gezellige woensdagavonden in Vuren gehad.

    Aanrader!

    Jurgen

  • KANNIETVERWIJDEREN

    Jurgen, is het meestal op woensdagavond gezellig daart in Vuren? Wij zijn gisternamiddag even langsgeweest, maar liepen alleen maar oude mannetjes heen en weer in de bosjes, niemand op het strandje.