Eroworld Nijmegen

• pahe

Hoi benieuwd stel,

Begin van dit jaar hebben wij hier dezelfde vraag gesteld. Helaas nooit via deze site een bevredigend antwoord gekregen.

Toch hebben we een paar keer de stoute schoenen aangetrokken en zijn naar Eroworld gegaan.

In de filmzaal gekomen valt het op dat het overal redelijk donker is maar niet overdreven. Er zijn 2 ruimtes met hetero films en 2 ruimtes met homo films. Ook zijn er ruimtes die je af kan sluiten met een deur voor privacy.

Wij zijn er 3 keer geweest nu en zijn daar een keer een stel tegengekomen. Een vrouw alleen helaas niet.

De mannen zijn er in de leeftijd van ongeveer 25 tot 55 en zijn heel nieuwsgierig als er een stel (wij dus) binnenkomt. Gelukkig zijn de mannen niet te opdringerig.

Toch hebben wij er samen leuke uren beleefd (met elkaar en met andere mannen) en we gaan toevallig morgen weer. Wie weet komen we elkaar morgen daar tegen. Wij kennen Eroworld alleen op vrijdagavond en blijven meestal tot sluitingstijd.

• Iucundusu@gmail.com

Hallo pahe,

Jammer dat ik dat nu pas lees, want ik zou er graag bij zijn geweest.

Ik heb een keer een stel getroffen en daar zeer leuke ervaringen ervaren.

Dus als er nog een keer een stel gaat mail me dan

Groetjes Iucundusu (echte naam vermeld ik hier niet)

• stelgorinchem

rob berg Schreef:

——————————————————-

> zit volgende week in nijmegen, en ga met mijn

> vriendin naar Beuningen ( ca 15 min rijden) wil

> jullie best ophalen en thuisbrnegen hoor

> dit is die sauna Azurra die op woensdag openstaat

> voor stelletjes

>

> hoor wel of jullie interesse hebben

>

> rob en eef

rob,

hebben wij 2 weken geleden met jou en je vriendin in het bubbelbad gezeten……………….

je was haar nog even kwijt en we hebben samen nog op de deur staan bonken haha

als dat zo is stuur ons ff een prive bericht

groet,

ron en carla

• D&H

Wij stel van hij 36 en zij 31 gaan vanavond een kijkje nemen bij eroworld, welk stel zal er ook zijn?

• D+H

Vrijdag avond voor de 1ste keer bij eroworld geweest maar het heeft ons niet kunnen bekoren. Allereerst is het een drama om een parkeerplek te vinden, na een rondje door de winkel melden we ons aan de balie bij de medewerkster met de mededeling dat we graag naar het bioscoop gedeelte wilden en tot onze grote verbazing reageerde ze heel vebaasd dat wij daar heen wilden! Nu vragen wij ons af of daar uberhaupt wel eens stelletjes komen, want eenmaal in de filmzaal bleek dat er maar 4 mannen waren die totaal geen intresse in de vrouw toonde en zodra er 1 naar een andere ruimte ging volgde de andere 3 resoluut. Wij gaan dit forum blijven volgen en als er een of meerdere stellen aangeven ook naar eroworld te gaan zullen wij proberen ook te gaan want het is wel een erg spannende omgeving waar het heel geilzellig zou kunnen zijn met de juiste mensen.

XxX D+H

• bifunstel@gmail.com

Wij zijn er ook twe maal geweest en hadden dezelfde ervaring. Ook vonden we het vervelend dat er zoveel gerookt werd.

Wij zijn uitgeweken naar bios in Arnhem. Dit is veel mooier, leuker, spannender en veel wisselend volk. Ook andere stellen.

gr bifunstel

• Peter

Hallo D&H

Toch leuk dat jullie ook eens in eroworld zijn gaan kijken.

Vreemd dat de medewerkster jullie vreemd aangekeken heeft. Juist de laatste tijd komen er meer stelletjes.

Vorige week was ik (man alleen) op vrijdagavond ook in de bios en kwam er een leuk stel binnen. Misschien gelukkig voor mij dat ik de enige man was. we hebben ons met drieen heel leuk vermaakt en we zijn later zelfs nog naar mijn huis gelopen.

Parkeren voor de deur is inderdaad heel lastig, maar en zijn in de omgeving voldoende parkeergarages. Gelukkig woon ik op loopafstand.

Het zou leuk zijn als eroworld opnieuw wordt ontdekt als ontmoetingsplaats voor diegene die op zoek zijn naar wat leuke spanning.

Ok, de filmzalen zijn misschien wat smoezelig en roken wordt er min of meer toegestaan. Toch vind ik het sfeertje wel geslaagd. Dit sfeertje mis in dus wel in de bios van Arnhem.

Ik zal binnenkort weer eens gaan kijken op vrijdagavond. misschien tref ik jullie daar wel.

Groetjes, en wie weet tot ziens in eroworld.

• bifunstel@gmail.com

ja ieder zijn ding he. goed dat niet iedereen in dezefde bios komt. zou wel druk worden hihi.

Wij blijven toch bij arnhem.

gr.

• Iucundusu@gmail.com

Hoi,

Ik ben dan wel een man alleen, maar ik hou me wel aanbevolen om een keer te komen als jullie er heen gaan.

Ik heb zeker wel intresse in de vrouw.

Dus mail me maar als jullie weer gaan

• Iucundusu@gmail.com

Ja inderdaad Arnhem is wel mooi maar ook erg druk. Ik heb al 2x gezien dat er buitenlandse jongeren problemen veroorzaakte