Eroworld Nijmegen

• pahe

Wij leuk jonger stel willen eens een keer naar een sexbioscoop.

Geen ervaring, maar gewoon benieuwd wat er allemaal gebeurt en wat er mogelijk is.

In verband met vervoer hebben we gekozen voor Eroworld in Nijmegen.

Wie kent deze bios? Wat voor mensen komen er zoal?

Alvast bedankt!

• Mijxxx

Moet je eens een kijkje gaan nemen op de website van Erotic Cinema…! Op het forum kun je veel opzoeken, ook in de eerdere geposte berichten/vragen. Lijkt ons ook heel spannend hoor! Wij zouden eerder eerst naar Azurra in Beuningen gaan dan naar EC, iets laagdrempeliger.

Groetjes! x

• pahe

Die website van EC hebben we gezien.

Maar zoals je kunt lezen zitten we met een vervoersprobleem en Eroworld is lekker dichtbij voor ons

Vandaar de keuze.

• rob berg

zit volgende week in nijmegen, en ga met mijn vriendin naar Beuningen ( ca 15 min rijden) wil jullie best ophalen en thuisbrnegen hoor

dit is die sauna Azurra die op woensdag openstaat voor stelletjes

hoor wel of jullie interesse hebben

rob en eef

• pahe

Een sauna is niet ons ding.

We vragen niet voor niets informatie over Eroworld.

Helaas nog steeds geen info gehad.

• ero-nep

In december eroworld nijmegen bezocht, er zou een stelletje komen. Nou …. de lucht was bedompt en er waren enkel rukkende kerels.

• Bi-Nijmegen

Hallo pahe,

Eroworld heeft, buiten de shop en de cabines op de begane grond, ook filmzalen boven.

Deels gay, deels hetero en deels combinatie en 2 aparte hokjes waar je je kunt terug trekken.

Zo af en toe kom ik daar ook om te genieten van de sfeer, de films en andere mensen.

Helaas komen er naar mijn idee te weinig stellen en/of vrouwen.

Misschien een idee voor jullie, komende 14 april ben ik daar vanaf ongeveer half één 's middags aanwezig.

Misschien afspreken???

Ben een stevig gebouwde 46 jarige bi-man die als het nodig is wel van de man af kan blijven als alleen de vrouw verwent wil worden.

Kort grijs koppie haar en intiem geschoren.

Mail me maar op bi-nijmegen@live.nl

Groetjes en wie weet tot de 14de

,

Bi-Nijmegen

• josje

Beste, leuke stel,

ik ben een man en kom met enige regelmaat (letterlijk en figuurlijk) in deze bioscoop. Er zijn 2 afsluitbare cabine's ( een hetro en een home film) echter alleen beeld geen geluid. Er is een afsluitbare ruimte met een raam waardoor je naar de hetro film kan bekijken (soms zie je ook mastruberende mannen.

Er zijn 4 ruimtes met tv (beeld en geluid) een twee hetro en twee homo. Bioscoop wordt voor bezocht door mannen. Mijn ervaringen zijn positief alles kan en mag, niets moet.

groet Jos (wanneer ga je er naar toe?)

• josje

beste leuk stel,

ik ben 54 en kom (letterlijk en figuurlijk) regelmatig in Eroworld Nijmegen. Leuke gelegenheid voor spannende en opwinde date. Er komen hoofdzakelijk mannen en zijn hetro en homo films in verschillende openbare en privécabines.

Mag ik mee, mail me.

groeten,

Josje

• benieuwd-stel

Wij stel rond 40 zijn erg benieuwd wat er allemaal mogelijk is in de bios van Eroworld.

Het liefst gaan we naar binnen zodra er meerdere vrouwen binnen zijn.

Dit stelt mijn vriendin op haar gemak (denken wij)

Welke vrouw/stel mv gaat binnenkort?