spannend sauna bezoekje

• jesse

Hoi,

Mijn naam is Jesse en ik ben 39 jaar, mijn man is 41

Nu gaan wij in maart naar sauna de Heuvelrug en willen daar heerlijk gaan genieten in alle opzichten. We fantaseren samen over hoe het zal zijn, om net iets meer te doen in de sauna dan alleen maar te kijken en bekeken te worden. Zijn er bij de Heuvelrug leuke plekjes waar zoiets kan of zou kunnen gebeuren? We willen geen seks met andere, maar een beetje friemelen zou misschien best fijn kunnen zijn. We hebben dit nog nooit eerder gedaan dus zijn hierin nog onervaren.

Leuke tips zijn altijd welkom!!

x-jes Jesse

• K&M

Hoi, lijkt ons leuk jullie te ontmoeten. Wij zijn net in de 50. Bericht ons privé.

• A&K

Niet doen in Heuvelrug. Je wordt zeker betrapt.(td)

In schiedam meer mogelijkheid, maar ook daar hangen camera's. Wat volgens ons tegenwoordig bijna overal zo is.

Vraag: Welke sauna is het meest geschikt om stiekum wat te rommelen (in bubbelbad) zonder risico van camerabewaking?

• Jesse

Denken jullie dat er geen leuke plekjes zijn bij de Heuvelrug? Zelfs niet in de whirlpool? Dat is wel een tegenvaller!

• Henk

In Heuvelrug kan zeker wat gebeuren.

Ik heb ooit meegemaakt dat een echtpaar op zaterdagavond laat in de hooiberg sauna bezig was elkaar heerlijk te bewerken. Bij binnenkomst werd er niet moeilijk gedaan en ging het spel heerlijk verder, waarbij ik ook niet vergeten werd.

Voor een sauna waar het echt allemaal kan, ga je naar Amourette in Maarssen of Funfortwo

• Henk

Wij hebben vaak sex gehad in de sauna de heuvelrug.

Het kan daar best.

plekjes genoeg.

stel55

• Jesse

Wij gaan het gewoon zelf maar eens ervaren op 29 maart.

• A&K

Jullie zijn gewaarschuwd er hangen camera's.

Denk dat Henk een mooie stoute droom heeft gehad.

• W&P

Wij zijn er gisteren weer eens geweest. Waar hangen die camera's dan A&K? Hangen ze ook binnen bij het zwembad? In de sauna's hangt niets hoor. Hangen ze soms in de gangen? De sauna tegenover de zoutsteensauna (die je gebruikt voor de hamam) is ook donker genoeg. Wij hebben er vaak wat ondeugende dingen gedaan.

Even leuk conact gehad met een ander stel (daar mocht van ons wel wat mee gebeuren, maar helaas) en ook nog een ander lekker koppeltje gezien (heerlijk vol van vorm), die we helaas niet meer tegenzijn gekomen. We hebben in het stoombad nog wel even contact gehad met een leuke man (we schatten hem rond de 48) en een ondeugend klikje gevoeld. Daarna kwamen anderen het stoombad binnen, waardoor het ineens heel stil werd hahaha.

Mijn vrouw zou het ook wel spannend vinden om een verdwaalde hand van iemand anders te vinden. Ook zeer welkom van een vrouw! Om echt de stap te zetten naar een licht seksuele activiteit met een ander stel vinden we nog wel iets te spannend. Je weet nooit hoe de ander gaan reageren.

We gaan eind deze maand weer een keer. Iemand zin om per ongeluk even met de hand over haar knie/dijbeen te aaien?

• A&K

Klopt in de sauna's zelf hangen geen camera's, maar wel bij de baden.

Ook wij hebben ons in de heuvelrug weleens stout gedragen.

Maar we willen alleen waarschuwen.

en ga voor de echte sexcontacten naar een PC.

Veel plezier allemaal.