Sauna Javali Heerhugowaard

• Jan

Graag wil ik voor het eerst naar deze sauna . Wie heeft er ervaring met deze sauna op de mannen dagen ??

• Ben

Hallo Johan, wij (stel 55 plus) zouden het leuk vinden om af te spreken op maandag 30/12 of anders vrijdag 3/1.

Wil je laten weten of je ook wilt of kunt. Wij voldoen aan jouw omschrijving en willen het ook eens proberen…

• Ben en Car

Hallo Johan, wij (stel 55 plus) zouden het leuk vinden om af te spreken op maandag 30/12 of anders vrijdag 3/1.

Wil je laten weten of je ook wilt of kunt. Wij voldoen aan jouw omschrijving en willen het ook eens proberen…

• ronald36

Vrijdag 3 januari willen wij: Ronald en Jenny een bezoek brengen aan sauna javalli. Wie ontmoetten wij daar voor een leuke en spannende avond!!

Groetjes van ons

• Pepijn

Wie heeft er zin mij wegwijs te maken in Javali. Man, 39 jr. , bischierig. Wil niet te hard van stapel. Even lekker rondkijken en wie weet. Ik ben van plan maandag 30-12 te gaan.

Vraag: loopt iedereen naakt of heeft men een badjas of handdoek om?

• Jonge jongen

Wie gaan er vanavond allemaal naar de javali? Hoor het graag. Het word mijn eerste keer en vind het toch wel spannend vooral door de verschillende reacties. Groetjes een jongen van 28.

• Exxhib

@bovenstaande 2: gewoon gaan, het is een prettig ‘open’ sfeertje daar.

@de rest: Het was weer fantastisch vanavond. Heb me er erg goed vermaakt weer. Heerlijke stelletjes mogen bewonderen en daarvan genoten.

Is er ook een gastenboek van Javali? Of een site waar meerdere bezoekers babbelen?

Grtz Marco

• paul & monique

Hallo,

Wij willen as vrijdag 10 januari naar javali gaan welke stellen gaan ook?

Horen graag wat,

Gr

Paul en Monique

• paul & monique

Hallo.

Welke stelllen gaan er vrijdag de 10de januari ook?

Paul en monique

• ronald36

Hallo Paul en Monique,

Wij Ronald en Jenny gaan vrijdag de 10 ook naar Javali. Zijn jullie al vaker geweest? Voor ons eerste keer namelijk en we willen nu toch wel eens een kijkje nemen en ervaren hoe het is