Sauna Javali Heerhugowaard

• Proberen

Hoi sauna liefhebbers,

ik ben een getrouwde 51 jarige man die zowel een voorkeur heeft voor Rubens dames maar ook mijn bi gedachten eens een kans wil geven?

Overigens heb ik nog geen bi ervaring opgedaan.

Een sauna heb ik nog nooit bezocht maar wil dat wel eens proberen maar alleen er naar toe is één, maar dan de volgende stap….

Mocht er iemand zijn die in contact wil komen met mij om, misschien wel samen eens de sauna Javali te proberen, laat dan graag wat weten.

Johan

• miranda.sander

Hallo allemaal,

Wij willen als stel eens overdag een kijkje nemen. Is dat ook mogelijk?

Lees graag de reacties.

Groetjes Miranda.

• zaaddoos

miranda.sander Schreef:

——————————————————-

> Wij willen als stel eens overdag een kijkje nemen.

> Is dat ook mogelijk?

Nee, dat helaas niet mogelijk.

Zie de website van Javali voor de openingstijden.

• miranda.sander

Ahh nu pas goed gelezen en jammer. Alleen op maandag- en vrijdagavond voor stellen. Ik dacht eens wat anders en dichterbij huis.

Als ik de berichten door lees zie ik ook weinig stellen en veel alleen staande mannen. Weet niet of dit iets voor ons is.

Dankje voor een snel antwoord.

Miranda

• ron

Hoi Johan.

Ik ben 50 en ook nieuw in Javali.

Gezellig om samen te gaan?

Ik kan op dinsdag of in het weekend.

Groet Ron

• ronald36

Ik heb een latrelatie en a.s vrijdag wil ik met mijn vriendin naar sauna javalli en wou weten of er ook nog andere stellen heen gaan. leeftijd en uiterlijk maakt ons niet zoveel uit. Wij zijn: 36 de man en me vriendin is 35. Beide open-minded en open voor veel

• john & carla

ga je ook weleens op vrijdagavond ?

• Exxhib

Hier dan een ervaring. Iedereen praat over wanneer men gaat, ik miste vooral de ervaringen met deze sauna.

Vrijdagavond geweest als alleengaande vent en heb me prima vermaakt. Niets meer of minder dan er op de site aangegeven staat en daarbij kan ik me voorstellen dat ze vaag blijven over de mogelijkheid tot seks.

Bij binnenkomst aan de bar het sleuteltje van je kluis ophalen in ruil voor je voornaam. Uitkleden en eerst even rustig rond wandelen gaf gelijk duidelijkheid of je er seks zou kunnen hebben.. achterin een aantal kamertjes met bedden en vuilnisbakjes. En een kleine wand voor de gloryhole liefhebbers. Een redelijk grote dansvloer met goede muziek. Alles oogt fris en netjes, voor zover dat kan in iets club-achtigs natuurlijk. (Zo komt het tenminste over tot zover).

Daarna die zijde achter me gelaten en op zoek naar de sauna's. Niet dat het zo vreselijk groot is, maar het pand biedt mogelijkheid tot lekker rondwandelen. Geen nauwe gangetjes maar lekker ruim opgezet. Naast de dansvloer de gang met toiletten door brengt je bij 3 sauna's. De eerste is een stoombad, niet echt warm, wel donker. Hierna een douche ruimte en de volgende sauna. Een met behoorlijk temperatuur en zeer netjes! Goed vertoeven. Nog iets verder doorlopen een zelfde soort, ook erg netjes en deze ietsje warmer….ook wel ‘heet’. :).

Er waren ongeveer 10 mannen en 2 stellen aanwezig, echter was de sfeer erg goed. Feit is gewoon dat er bij een meerderheid van kerels ook wel opdringerig gedrag plaats kan vinden, dit heb ik hier absoluut niet gezien. Integendeel: fijn sfeertje! Aan de bar is van alles te krijgen en daarnaast zit een fijne grote rookruimte.

Qua spanning…. ik ga persoonlijk niet voor de sex, wel voor de vrijheid. Hou ervan om mezelf niet in te hoeven houden en dat kan hier.. Vond het super spannend dat een mooi stelletje plaats naam in de sauna waar ik zat en ze heerlijk samen begonnen te spelen… Uiteraard bracht dit meer man-volk aan, maar alles verliep bijzonder respectvol. De vrouw liet zich zachtjes strelen terwijl haar vent het intieme voor z'n rekening nam. Geen enkele vreemde actie van een buitenstaander gezien, zoals het hoort!! Ikzelf kijk graag een laat graag kijken, blijf daardoor vaak afwachtend en netjes omdat ik weet dat ik uitgenodigd dien te worden, en niet andersom. Het viel me dus erg positief op dat dat door alle kerels hier zo opgevat werd. Heb heerlijk in de hoek, vlak naast de mooie dame, mezelf erg lekker verwend…. En he liked what I saw ;).

Het stelletje koos ervoor om het in één van de ruimtes met een bed af te maken en had daar uiteraard de nodige belangstellenden. Zal hier niet verder over uitwijden…het was een heerlijk gezicht en heb daar niets opdringerigs waargenomen. Ze genoten van de aandacht en andersom was het nog meer genieten van de show.. thx!!

Kortom…. een pokke eind rijden voor mij.. maar zeker voor herhaling vatbaar. In de koude maanden moet je toch vermaak zoeken en persoonlijk heb ik dat vanavond echt wel gevonden. Er zouden meer van dit soort gelegenheden moeten zijn.

Een groet, Marco.

• kuststel

Dank je wel voor het netjes omschrijven. Zo trekt het ons ook wel aan. Wij houden niet van opdringerige mannen. Als de heren alleen toe naderen op uitnodiging zal dit zeker voor vrouw hier prettig zijn.

Zal 2014 dan eindelijk een bezoekje aan Javali brengen? Aanwezigheid van andere stellen wordt dan ook wel op prijs gesteld.

• pees

hoihoi,

zijn er meer stellen die vanavond 23 dec een bezoekje brengen aan Javali?

mss zien we mekaar

groetjes P&E