Sauna Javali Heerhugowaard

• Double2

Tja Stelletje dit had je kunnen weten.

Er is door div mensen genoeg over geschreven.

Het is echt een club voor ranzige types

Dan maar liever iets meer betalen dan die vieze schijn gezelligheid daar

• 2samen

Was je alleen of met je vrouw?

• stelNoord

Hallo allemaal,

Zijn er stellen of alleengaande vrouwen die vanavond gaan?

Wij, stel 36/41 willen ook gaan of naar Fort Beemster.

Wie komt? Of heeft een suggestie ? Graag via pb.

Groetjes Stel 36/41

• john &carla

Hoi en wanneer gaan jullie weer ??

• mike

is het leuk om voor een man alleen naar javali op 13 sept te gaan, ben nog nooit geweest alleen van horen zeggen.

Ben zelf 36 jaar en op zoek naar leuk contact

• Bi-schierig

Hallo allemaal, ik ben een getrouwde bi-schierige man van 31 jaar. Ik heb nog nooit een sauna bezocht, maar stiekem wel een fantasie van me om dat eens te doen en dan misschien een spannende/lekkere tijd door te brengen met een heet stel. Javali is redelijk bij me in de buurt, hebben jullie misschien nog tip voor me, en op welke dagen kan ik het beste komen? Alvast bedankt en misschien tot snel?

• Bi-schierig

Hallo allemaal, ik ben een getrouwde bi-schierige man van 31 jaar. Ik heb nog nooit een sauna bezocht, maar stiekem wel een fantasie van me en dan misschien een spannende/lekkere tijd door te brengen met een heet stel. Javali is bij me in de buurt, hebben jullie misschien nog tip voor me, en op welke dagen kan ik het beste komen? Alvast bedankt en misschien tot snel?

• Hans

Ik zou er vandaag of maandag heen willen, lekker geilen beetje aan mijn paal trekken eventueel nog een wijfie beffen. Iemand zin ?

• boyhhw

Ik denk erover om vrijdag, de 1e vrijdag van november 2013… naar sauna javali te gaan… hoe is het daar..? heb gehoord dat de er veel meer mannen dan vrouwen zijn… en dat vrouwen niet altijd sex willen,.. hoe zit dat? ben zelf 25 jaar … iemand suggesties?

• stelNoord

Beste boy,

Ik weet niet wat je wilt.

Als je even een profiel aanmaakt gaan we even privé.

Groetjes.