LisaHoe gaat het er eigenlijk aan toe. Als ik daar als vrouw ben, wordt ik dan zomaar aangeraakt door andere mannen of vragen ze altijd eerst of dit oke is? Omdat ik pas 19 ben vind ik het nogal spannend en wil ik liever niet aangeraakt worden door andere dan mijn vriend alleen. Ik twijfel nog steeds of ik de stap durf te zetten. Mijn vriend wil heel graag maar ik heb een beetje het gevoel als ik daar heen ga dat er dan 100 oudere mannen op mij gaan lopen aftrekken en daar voel ik me niet prettig bij. Ik heb niks tegen oudere mannen en ik snap dat jullie ook je behoefte hebben, maar ik wil niet jullie lust object zijn.
Je kan nooit alle aanrakingen helemaal voorkomen. Een hand op je been of een voorzichtige aai over je bil zijn bijvoorbeeld hele normale manieren om af te tasten of je open staat voor meer. Wees duidelijk, zeg wat je (niet) wil of leg een hand op je been weer weg, dan is het wel duidelijk dat je niet open staat voor ander contact. Maar dat zal je hoogstwaarschijnlijk meerdere keren moeten doen.
En één van de leukere dingen van clubs en sauna's als dit is natuurlijk het kijken en bekeken worden, dat voorkom je nooit. Je bent eigenlijk allemaal elkaars lust object als je het zo bekijkt.
Is dat echt niets voor jou of voor jullie moet je je wellicht af vragen of het wel een lokatie is waar jullie heen zouden willen. Ga in ieder geval niet alleen maar omdat je vriend dat graag wil. Je moet zelf ook willen.
Succes en veel plezier als je besluit te gaan.