Vanmiddag kom ik naar Azzurra, maar komen er ook wat jongere jongens die ik door de gloryholes mag pijpen? Ben zelf 29 en kijk er naar uit
Wij willen straks ook gaan.
Alleen wil mijn vriendin niet gelijk bij haar borsten gepakt worden, ze moet eerst wat opgewonden raken. Wat dus niet gebeurd door in de borsten te knijpen.
En wees duidelijk naar anderen toe als je ergens niet van gedient bent. Ik kom ook vanavond en hoop dat het voor jullie een gezellige ongedwongen avond word. Niets staat op het voorhoofd geschreven wat jullie wel of niet fijn vinden en schroom niet om ienand een halt toe te wijzen.
Alleen wil mijn vriendin niet gelijk bij haar borsten gepakt worden, ze moet eerst wat opgewonden raken. Wat dus niet gebeurd door in de borsten te knijpen.
En wees duidelijk naar anderen toe als je ergens niet van gedient bent. Ik kom ook vanavond en hoop dat het voor jullie een gezellige ongedwongen avond word. Niets staat op het voorhoofd geschreven wat jullie wel of niet fijn vinden en schroom niet om ienand een halt toe te wijzen.
Maar hoe herken ik jou?
Bij ons heeft mijn vriendin een blauwe badjas aan.
Maar hoe herken ik jou?
Bij ons heeft mijn vriendin een blauwe badjas aan.
Ik was er wel Zaterdag maar heb jullie niet echt opgemerkt omdat ik jullie reactie niet meer heb gelezen en dat de vrouw een gekleurde badjas aan had. Ik hoop wel dat jullie het fijn hebben gehad. Mogelijk een volgende keer kunnen we kennis maken.
Hallo, ik ben 3 mei j.l. voor de 2e keer naar sauna Azzura geweest. Wat een prachtig complex is dit. Deze dag waren er een aantal leuke stellen aanwezig. Als je de stellen met respect behandelt dan is het voor zowel de mannen alleen erg leuk en ook de stellen weten dat te waarderen. Ik ben man van 55 jaar en heb deze dag enorm genoten.
Het zou mij erg leuk lijken om eens met een vrouw deze sauna te bezoeken. Zijn er vrouwen die mij graag eens vergezellen dan mogen ze zeker reageren. Vanzelfsprekend wil ik dan toezien dat de vrouw datgene beleeft waar ze zelf achter staat.
Kom op dames ik hoor graag jullie reactie.
XXXB
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?