Sauna Azzurra Beuningen voor stellen

• P en C

Hoi allemaal,

Na het stoppen van de wilphof en de positieve commentaren hier over Azzurra willen wij, als hetero stel, binnenkort toch maar eens hier gaan kijken. Dit is vanuit onze woonplaats nog wel enigszins te doen. De voorkeur gaat hier uit naar de zaterdagen trouwens.

Al heel veel informatie uit de reacties hier kunnen halen. We verwachten een gezellige, ondeugende, spannende sfeer en dat is precies wat we zoeken. Zij is niet vies van één of twee…… extra heren om mee te spelen en ook dat lijkt wel goed te zitten. Toch blijven er nog wel wat vragen en hopelijk willen en kunnen de meer ervaren Azzurra gangers die beantwoorden.

Wat is een aanrader voor een bezoekje? Is de zaterdagmiddag (of misschien juist wel toch de woensdag) al gezellig of is de avond meer aan te raden en vanaf hoe laat dan? Daarnaast klinkt dit een beetje als een mix tussen club en sauna, wat draagt men over het algemeen? Lingerie en hoge hakken, een handdoek en blote voeten, badjas en slippers, naakt……? Neem je zelf handdoeken mee zoals in een andere sauna? En zijn condooms voldoende voor het grijpen of is het slim die zelf mee te nemen?

Alvast bedankt voor de reacties.

Groetjes en wie weet tot ziens ;-)

P en C.

• Ozz

P en C Schreef:

——————————————————-

> Hoi allemaal,

>

> Na het stoppen van de wilphof en de positieve

> commentaren hier over Azzurra willen wij, als

> hetero stel, binnenkort toch maar eens hier gaan

> kijken. Dit is vanuit onze woonplaats nog wel

> enigszins te doen. De voorkeur gaat hier uit naar

> de zaterdagen trouwens.

>

> Al heel veel informatie uit de reacties hier

> kunnen halen. We verwachten een gezellige,

> ondeugende, spannende sfeer en dat is precies wat

> we zoeken. Zij is niet vies van één of

> twee…… extra heren om mee te spelen en ook dat

> lijkt wel goed te zitten. Toch blijven er nog wel

> wat vragen en hopelijk willen en kunnen de meer

> ervaren Azzurra gangers die beantwoorden.

> Wat is een aanrader voor een bezoekje? Is de

> zaterdagmiddag (of misschien juist wel toch de

> woensdag) al gezellig of is de avond meer aan te

> raden en vanaf hoe laat dan? Daarnaast klinkt dit

> een beetje als een mix tussen club en sauna, wat

> draagt men over het algemeen? Lingerie en hoge

> hakken, een handdoek en blote voeten, badjas en

> slippers, naakt……? Neem je zelf handdoeken mee

> zoals in een andere sauna? En zijn condooms

> voldoende voor het grijpen of is het slim die zelf

> mee te nemen?

> Alvast bedankt voor de reacties.

>

> Groetjes en wie weet tot ziens ;-)

>

> P en C.

—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

Je hoeft alleen maar je zelf mee te nemen, dus géén gesleep met tassen, badjassen, handdoeken enz…….

Bij binnenkomst krijg je aan de bar een sleutel voor je kast, plus een handdoek.

Sleutelnummer is tevens je nummer voor kas-registratie genuttigde consumties & eten. 1x alles afrekenen voordat je naar huis gaat.

Uitkleden en gewoon naakt op blote voeten naar binnen, of met een handdoek om je middel.

Je mag naakt aan de bar zitten, is heel normaal. Ook hier mag je gezellig spelen met elkaar/anderen als je daar zin in hebt.

In alle ruimtes mag je seks hebben.

Alles is mogelijk bij Azzurra, maar niets moet………zolang het maar gezellig is & geil met stijl.

Condooms:

Direct vooraan in de gang, richting het natte gedeelte, hangen twee PVC kokers. 1x glijmiddel & 1x condooms

Koker leeg? Effe aan de bar vragen.

Handdoek nat? Gewoon een nieuwe vragen aan de bar, en de natte in de mand in de kleedruimte.

De zaterdagen zijn over het algemeen wat drukker, qua stellen.

Maar ook woensdagen meegemaakt die bere-gezellig waren. D'r is geen pijl op te trekken.

In de zomer, bij mooi weer, begint het meestal eind van de middag /begin avond goed te lopen. Bij kouder weer kan het al vanaf begin middag goed gevuld zitten.

Open van 12.00 ‘s middags tot normaliter 02.00 uur ’s nachts. Afgelopen zaterdag was het 05.30 toen de laatste naar huis ging. Ook dat is mogelijk…….

Groetjes & misschien zien we elkaar……

Ozz

• P en C

Hoi hoi,

Gisteren voor het eerst gaan kijken en je had niets teveel gezegd hoor.

Het was erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. We waren er tegen half negen en toen waren er al een aantal stellen en meerdere alleenstaande heren binnen. Later kwam van beide nog veel meer binnen.

De sfeer was goed en het geheel gaf meteen al een gezellige indruk. We zijn nog niet heel veel in gesprek geweest met andere stellen, eigenlijk alleen met wat mannen. Maar dit zal zeker veroorzaakt zijn door onze wat afwachtende houding als nieuwkomers.

De vele bubbelbaden en sauna's en het turks stoombad maakten het ook op dat gebied een erg geslaagde avond.

We hebben inderdaad lekker in of met ons handboekje rond kunnen lopen, ook wel eens lekker. Overigens was het bij de aanwezige dames verschillend wat ze aan hadden. De een liep in een jurkje, de ander in lingerie en de volgende met een kleine of grote handdoek. We nemen alleen de volgende keer wel een paar badslippers mee, want in het sauna gedeelte was het hier een en daar spekglad zonder slippers.

We komen zeker vaker.

Groetjes,

P en C.

• swinges

Afgelopen zaterdag Azzurra bezocht…..Topavond !!!!!!

Leuk publiek, goede keuken en vriendelijk barpersoneel.

De attractie van de avond was : Het-mooiste-meisje-van-de-klas.

Ze gaf een werkelijk spetterende demonstratie van deepthroaten van alle mannelijke omstanders.

We kunnen niet wachten op de volgende keer!

• aaaaaaa8

Wat weer een mooi verhaal van swinges…. Ik kan me er alles bij voorstellen.

Als 't ff meezit kom ik woensdag weer genieten van mezelf, en van alle anderen die dat ook doen.

• Suriboy

Woensdag 9-07 wil ik naar de sauna komen, dit wordt mijn eerste keer.

Ik ben een Surinaamse jongen sportief en verzorgd.

Zijn er dames en of stellen die met mij kennis willen maken?

• leroy

Halo lekkere stellen,

Ik en mijn vrouw komen uit Zevenaar en zijn op zoek naar spannende en ondeugende plaatsen in de buurt.

We zijn al vaak s 'avonds op rhederlaag geweest op zoek naar leuke stellen om eens lekker te ontdekken wat we met elkaar lekker vinden.

Tot heden hebben we s 'avonds daar zelf maar met ons tweeën liggen seksen.

Vooral zij is in voor meerdere keren klaar komen.

Liggen wij op de verkeerde plaats (is het ergens anders in de buurt van Zevenaar iets te doen )

We zijn een koppel van 50+ die graag wat wil ondernemen en niet altijd afhankelijk willen zijn van een club.

Grt Leroy en angel.

• Hornies

Hi, wij liggen er ook regelmatig te ……

Hoe kunnen we jullie evt. herkennen?

• esther en marco

bij sauna azzura heb je ook ruimtes die je af kan sluiten daar kan je met eigen partner of een ander koppel cq alleenstaande genieten in afgesloten ruimte

gr esther en marco

• strandstel

dit is de verkeerde topic hier

leroy Schreef:

——————————————————-

> Halo lekkere stellen,

> Ik en mijn vrouw komen uit Zevenaar en zijn op

> zoek naar spannende en ondeugende plaatsen in de

> buurt.

> We zijn al vaak s 'avonds op rhederlaag geweest op

> zoek naar leuke stellen om eens lekker te

> ontdekken wat we met elkaar lekker vinden.

> Tot heden hebben we s 'avonds daar zelf maar met

> ons tweeën liggen seksen.

> Vooral zij is in voor meerdere keren klaar komen.

>

> Liggen wij op de verkeerde plaats (is het ergens

> anders in de buurt van Zevenaar iets te doen )

> We zijn een koppel van 50+ die graag wat wil

> ondernemen en niet altijd afhankelijk willen zijn

> van een club.

> Grt Leroy en angel.