Sauna Azzurra Beuningen voor stellen

• achterhoekstel

hoi,

ga zo door Ropa.

Wij zijn niet zo piepjong meer maar genieten nog bijna wekelijks van diverse leuke uitstapjes.

Wij zijn ruim 30 jaar geleden begonnen om naar clubs, bioscopen en leuke plekjes te gaan en is ons tot op nog goed bevallen en

zijn van plan op door te gaan tot het gaatje.

groetjesX(

• Ropa

Misschien bedoelen ze irritant omdat wij het wèl leuk vinden bij Azzurra?! Dat dàt irritant is? Werkelijk geen idee waar t anders op slaat…

Wij zijn ook niet ‘piep’ (gezonde veertigers) maar dat boeit niet toch??! As je maar lol hebt, of neet-an? ;-)

Lekker genieten nu t allemaal kan!!

• achterhoekstel

Joa heur wie proat ok gewoon plat,

Wie komt ik we in Azzurra ,Eroticcinema, Wilphof, Bowika, Venus, Showboat en nog veule meer.

Sommers op de pannekoekenplas of de Bisonbaai, dus ie kunt zeen daw der nog wel mooi drok mee bunt.

(tu)(tu)

• Ropa

:D

• henk

Wie o wie gaat er morgen naar Azzurra?

Ben er al vroeg. (12.30)

Of is dat af te raden?

• henk

Oja, ben man en 33, maar dat was duidelijk te zien aan mn naam, denk ik.

• Ropa

Ik denk dat je leeftijd niet uit maakt met de tijd dat je gaat… ;-) of zijn we nu weer irritant? Haha grapje Henk! Geen idee op woe hoe laat t leuk is maar als je de tijd hebt blijf je toch lekker hangen? Altijd gezellig daar toch!

• stel24-26

Hoi hoi gaan er vandaag nog meer stellen naar de sauna?

wij gaan vanavond rond een uur of 7

groetjes stel24-26

• sexlovers1964

Wij zijn erg benieuwd hoe het gaat bij Azurra.

wij zijn een stel 49 / 49 waarvan zij bi nieuwsgierig is.

we twijfelen echter nog een beetje om naar Azurra te komen.

we zouden eigenlijk eerst eens iets af willen spreken met een gelijkdenkend stel via de touwtjescode in een gewone sauna?

zijn er suggesties?

• sexlovers1964

Wij zijn erg benieuwd hoe het gaat bij Azurra.

wij zijn een stel 49 / 49 waarvan zij bi nieuwsgierig is.

we twijfelen echter nog een beetje om naar Azurra te komen.

we zouden eigenlijk eerst eens iets af willen spreken met een gelijkdenkend stel via de touwtjescode in een gewone sauna?

zijn er suggestie3s?