Sauna Azzurra Beuningen voor stellen

• Ropa

Heerlijke avond gehad in Azzurra! Er waren best veel stellen vergeleken met 2 weken geleden!

Alleen altijd jammer dat je niet weet wie wie van hier is. Haha

• stel053

Voor ons eenmalig

Stel stel kom je er niet tegen

Hetero stellen hebben er niks te zoeken

• Ropa

stel053 Schreef:

——————————————————-

> Voor ons eenmalig

> Stel stel kom je er niet tegen

Hebben jullie niet goed gekeken! ;-)

Ja…..Het is veel minder dan in n parenclub (waar meestal geen man alleen wordt toegelaten) maar er zijn echt wel stel-stel activiteiten!! Voor ons (zoeken een man erbij) is het geweldig! Wij hebben n top avond gehad!

• Maybibi

Nou als stel hebben wij daar meestal contact met “gewone” hetero“ stellen hoor! Heel soms een leuke man erbij, meestal ook hetero, maar zo elk wat wils! Wij wisselen Azzurra ook af met het ”andere uiterste“ Fun4Two, helemaal afhankelijk van waar wij op dat moment zin in hebben. Ben je bang voor mannen of vrouwenhanden, handen van ”je eigen geslacht" kan ik beter zeggen, dan is Azzurra waarschijnlijk niets nee. Veel stellen kunnen of willen thuis niet ontvangen, dan is Azzurra een prima, anoniem, alternatief. Afsluitbare ruimtes aanwezig en dat heb je meestal niet in andere clubs!

• fred

ik wil keertje naar toe ik hou echt van sauna kom veel in duitsland heb hier van gehoord ik weet totaal niet wat ik kan verwachten ik ben 100% hetro lopen er ook vrijgezellen vrouwen ik ben zelf 36 jaar vanaf welke leeftijd lopen er vrouwen rond ik heb nog nooit gedaan op zo manier dus ben best wel beetje nerveus

• Maybibi

Vergeet het maar er lopen geen vrijgezelle vrouwen rond om jou te vermaken!

• Ropa

Haha nee geen vrijgezelle vrouwen! Hooguit een heterostel waar je je misschien bij mag voegen.

• pleased2meet

Hoi, wij willen vanavond 18-01 naar azurro ,zijn er meer stellen die gaan en is het aan te raden?

• pleased2meet

Wij willen vanavond 18=01 naar azurro,is er nog een stel wat er gaat en wie weet wat we kunnen verwachten?

• steldeventer

De meeste bezoekers daar zijn homo of bi

En dat weerhoudt de meeste hetero mannen en stellen is onze ervaring.

En wij vonden het er niet schoon in de sauna.