Heerlijke avond gehad in Azzurra! Er waren best veel stellen vergeleken met 2 weken geleden!
Alleen altijd jammer dat je niet weet wie wie van hier is. Haha
stel053 Schreef:
——————————————————-
> Voor ons eenmalig
> Stel stel kom je er niet tegen
Hebben jullie niet goed gekeken! ;-)
Ja…..Het is veel minder dan in n parenclub (waar meestal geen man alleen wordt toegelaten) maar er zijn echt wel stel-stel activiteiten!! Voor ons (zoeken een man erbij) is het geweldig! Wij hebben n top avond gehad!
Nou als stel hebben wij daar meestal contact met “gewone” hetero“ stellen hoor! Heel soms een leuke man erbij, meestal ook hetero, maar zo elk wat wils! Wij wisselen Azzurra ook af met het ”andere uiterste“ Fun4Two, helemaal afhankelijk van waar wij op dat moment zin in hebben. Ben je bang voor mannen of vrouwenhanden, handen van ”je eigen geslacht" kan ik beter zeggen, dan is Azzurra waarschijnlijk niets nee. Veel stellen kunnen of willen thuis niet ontvangen, dan is Azzurra een prima, anoniem, alternatief. Afsluitbare ruimtes aanwezig en dat heb je meestal niet in andere clubs!
ik wil keertje naar toe ik hou echt van sauna kom veel in duitsland heb hier van gehoord ik weet totaal niet wat ik kan verwachten ik ben 100% hetro lopen er ook vrijgezellen vrouwen ik ben zelf 36 jaar vanaf welke leeftijd lopen er vrouwen rond ik heb nog nooit gedaan op zo manier dus ben best wel beetje nerveus
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?