graag mee met een stel vanuit Friesland naar parenclub Monique

• vrouwie

Hoi,

Ik ben ooit al wel een aantal keren naar parenclubs geweest, met variabele ervaringen. Het gebeuren trekt me nog steeds, maar ik vind het ook nog steeds heel eng om er heen te gaan. Ik wil graag wat vertrouwder worden met parenclubbezoek. Parenclub Monique vind ik een relaxte, prettige club. Om de drempel voor mij wat lager te maken, wil ik graag de volgende keer samen met een stel gaan. Daarom wil ik graag kennis maken met een stel dat ook wel eens naar parenclub Monique gaat, liefst vanuit Friesland net als ik, om (eens of vaker) samen daarheen gaan.

Ik heb geen haast. Het is niet mijn bedoeling om nu op stel en sprong een bezoek te plannen. Ik wil graag eerst met jullie kennis maken door mailcorrespondentie en dan elkaar ook eens ontmoeten, vantevoren.

Ik ben een vrouw van 42 jaar.

Groetjes van vrouwie

• vrouwie

Ik heb me nu geregistreerd zodat je me een bericht kunt sturen!

• vrouwman

lieve dame wij zijn een stel (hij43 zij28) die in de winter/herfst regelmatig naar monique gaan omdat we in de zomer te druk met onze motor hobby hebben. We wonen op de grens van friesland en groningen. we willen als we in de herfst weer heen gaan graag meenemen als het van alle twee kanten klikt. Dus als het je wat lijkt laat het maar weten en dan kunnen we via mail/msn wel veder kijken groetjes en liefs vrouwman

• petrrr

he zou graag s mee willen alleen ben wat verlegen mischien kan iemand er mij vanaf helpen grtzz 0624304773

• frans

hoi

misschien een wat late reactie, maar we proberen het toch

Wij gaan regelmatig naar club monique, we zijn een bevriend stel,zij fors grote borsten en een kale…..

hij gespierd, leuke vent met goed gereedschap.je kan met ons mee, misschien wil je meedoen

heb evt een fotosessie van de vrouw zodat je kunt zien met wie je evt gaat

we zijn voor alles in eb discreet, we kunnen je evt ophalen

gr Frans en Francien

• mukes

Anonymous

Ik heb me nu geregistreerd zodat je me een bericht kunt sturen!

ik ben weduwnaar 62 jaar uit leeuwarden en zou graag met ik contakt willen komen

weduwnaar uit leeuwarden wil graag in contakt komen met een dame of dames die het leuk vinden om gezelige avonden te hebben