carolus thermen

• bibi33

kan iemand ons vertellen waar carolus thermen licht welke plaats wie weet zijn wij er dan ook

• kim

Duitsland, Aken. Net over de grens in Zuid Limburg.

• saunagast

10 juli komt komt steeds dichter bij, wij hopen dat er genoeg animo is voor spanndende …. bij carolus thermen. Hoemeer stellen, hoemeer vreugde;

• kim

Hoi, ik was benieuwd of jullie nog geweest waren gisteren? Wij konden niet een oppas regelen helaas…

• P&M

Heeee!

wij willen hier binnekort ook zeker heen! we weten alleeen nog niet precies wanneeer!

we laten hier wel een berichttje achter tegen de tijd dat we een datum hebben geprikt wie weet zien we er meer van hier..

tot snel xx

• Gert

Wij gaan morgen (zaterdag 16 september) naar de Carolus Thermen in Aken. Zijn herkenbaar doordat mijn vrouw een rood bandje in haar paardenstaart zal dragen. Als je ons ziet, spreek ons gerust aan of begin met teasen en wie weet waar dit ons brengt… (Zijn 41 en 39 jaar)

• Gert

Gert

Wij gaan morgen (zaterdag 16 september) naar de Carolus Thermen in Aken. Zijn herkenbaar doordat mijn vrouw een rood bandje in haar paardenstaart zal dragen. Als je ons ziet, spreek ons gerust aan of begin met teasen en wie weet waar dit ons brengt… (Zijn 41 en 39 jaar)

Of laat hier een berichtje achter hoe we jullie kunnen herkennen…

• willem

laatste bericht 2011 zijn er niet veel die gaan zo te zien

zoek samen met een dame ook alleen . Leuke stellen ook bi stellen en dames
    KiK strandgenieten