thermae 2000 of carolus?

• kim

Hoi,

Wij zijn komend weekend op familiebezoek in Maastricht en willen graag zaterdagavond naar een sauna (thermae 2000 of carolus). Welke van de twee is aan te raden om spannende en ondeugende dingen te doen?

X kim

• Sander

Hai Kim,

Wij zijn zaterdag in Aken bij Carolus. Lijkt het je leuk om te treffen? We zijn 33 en 36 jr.

Doei,

Sander

• Dion

Carolus thermen is zeker aan te raden. Daar is in ieder geval meer mogelijk dan bij Thermae2000. Have fun.

• kim

He Dion,

Het was idd Carolus geworden, maar owww daar gebeurd vanalles zeg. Alleen wel allemaal individueel. Er is geen groot bubbelbad waar je ff rustig met mensen bij elkaar kunt zitten. Van onze contact tour is dus weinig, zeg maar niets terecht gekomen. Wel heb ik lief heerlijk verwend in een kleine 2 tot 4 persoons stoomcabine, dat wel erg gaaf. In het buitenzwembad zagen wel vanuit een sauna al veel vastgeklitte stelletjes dus daar hebben we ook aan meegedaan…

Volgende week weten we het wel :-)

• Timmerman

Wij zijn er ook op 15 maart Ik ben een man van net 50 en mijn vrouw is 46 bij zoeken koppels om leuke dingen mee te doen