Duinen Playa del Ingles.

  • Ha

    geilstel

    Wij zijn in playa del ingles zijn weinig Nederlands geile mannen nu hier voor een geil trio

     

    Je kunt naar Venus Resort gaan. Eke dag feest. Even bellen en je kunt er tegen betaling van 35 euro naar binnen. Hapjes en drankjes beschikbaar. Alleen maaar geile mensen aanwezig.

  • Robert026

    geilstel

    Wij zijn in playa del ingles zijn weinig Nederlands geile mannen nu hier voor een geil trio

    Leuk dat jullie op zoek zijn naar geile mannen alleen.

    Wens jullie een heel fijn en geil verblijf daar !

    Single op zoek naar een leuk contact hetepost_nl@hotmail.com
  • ger

    Hallo allemaal,

    Ik ben een leuke gezellige en goed verzorgde man van 36 jaar. Ik ben 176 lang 75 kg normaal postuur kort haar intiem geschoren 16x5. Ik ga 22 nov voor een week naar playa del ingles. Ik zou daar graag een leuke dame of stel ontmoeten. Zijn er leuke nedrlandse stellen of dames die dan ook daar zijn?

    Ik ben niet het type die stellen gaat lastig vallen maar wil op een normale mannier in contact komen met leuke stellen. Naar welke club kan ik dan het beste gaan?

    Hoor het graag.

    Xxx ger

  • Bikerscouple op SDC

    Ger,

    In Cita heb je de Come Back Bar (net verbouwd julli 2019)

    Daar kan je als man alleen wel aansluiting vinden.

    Dan is er nog de Imaginebar op dezelfde etage.

    Zijn er een paar keer geweest maar niet ons ding.

  • Steen

    Hoi ik ben van 1 oktober 2019 to 31 mei 2020 in Maspalomas en zou graag ik kontakt willen komen met een vrouw of stel voor heerlijke sex in de duinen. Leeftijd en uiterlijk niet van belang!

  • Rick

    DAMES