Hallo zijn er hier stellen die ervaringen hebben met Ero world in Nijmegen, is hier wat te beleven voor stellen? Of weet iemand een leuke ero-cinema waar vaker stellen komen in zuid Nederland.
XxX Naughtycouple
ik ben als man alleen regelmatig geweest en alleen bi of hetero mannen gezien er zijn wel 2 hokjes en een derde met raam en wat gloryholes er staan banken en een deel is voor bisex of homo mannen en andere deel voor hetero maar alleen door muurtje gescheiden dus homo bi zit ook bij hetero vind ikzelf geen punt en bi maar als stel mischien minder,ik heb er ook in al die tijd maar een keer 2 stelletjes rond de 30 gezien,maar die doken jammer genoeg meteen de hokjes in
Ik kom als bi man regelmatig bij Eroworld in Nijmegen en heb meestal wel een leuke avond daar.
Soms komen er stelletjes binnen die soms lekker samen bezig zijn. Vorige week vrijdag was er een leuk stelletje waar ik heerlijk mee heb mogen stoeien
Maar meestal komen er hetero en bimannen. Een keer zelfs een leuke vrouw alleen tegengekomen. Dus als je als stel een leuke avond wilt hebben met meerdere mannen is Eroworld zeker een optie. Wil je stelletjes tegenkomen hier dan moet je een beetje geluk hebben.
Veel plezier.
Hoi hoi,
Komende zaterdag, 27-08-2011 gaan wij, geil hetero koppel van midden 40, weer eens naar Eroworld in Nijmegen.
We zullen er zijn vanaf het eind van de ochtend tot…..
De vrouw is voor alles in, als het maar geil en veilig is.
Tongzoenen en anaal is taboe.
Kom eens binnen wippen zou ik zeggen.
We tellen de dagen al af, het is een fantasie van mijn vrouw om eens genomen te worden door meerdere mannen.
Grtjs
Geil Koppel
Wij zijn idd geweest die middag en hebben ons redelijk verhaal.
Het was er niet zo heel erg druk.
Na eerst lekker samen naar een film gekeken te hebben en ondertussen wat met elkaar gerommeld te hebben, kwam de eerste geintereseerde persoon bij ons staan.
Hij begon een beetje te wriemelen aan de borsten van mijn vrouw en wat te voelen tussen haar benen.
Hierop begon ze hem af te trekken wat hem goed beviel.
Hij wou ook aan mij zitten maar dat heb ik vriendelijk afgestaan omdat ik 100% hetero ben.
Nadat deze man aan zijn gerief is gekomen nam hij vriendelijk afscheid met nog wat complimenten achterlatend over hoe een lekker stel wij wel niet zijn.
Tijdens bovenstaande handeling kwamen er wel meer mannen kijken en een enkeling kwam er bij staan om zich af te trekken maar wilde verder geen fysiek contact. Ok, dat respecteren wij. Op een gegeven moment kwam er iemand bij staan die wel gerijpt wide worden, nadat mijn meissie hem een condoom had gegeven is ze vol overgave aan het pijpen geslagen en het duurde niet lang of hij spoot zijn kwakkie in het rubbertje. Hierna waren er nog 2 die de handen aan zichzelf sloegen en hun sperma gewoon van z
ich af spoten zonder het even op te ruimen. Dat vonden we wel wat minder respectvol.
Helaas werd de fantasie van mijn vrouw dus maar gedeeltelijk waar want er was niemand die wou neuken.
Al met al zijn we een paar uurtjes gebleven en zijn daarna maar huisweegs gegaan en hebben het daar verder gezellig gemaakt met elkaar. Over enkele weken zijn we weer van plan om naar Eroworld te gaan. Voor ons beginnelingen op de sexbioscoopmarkt is het rustige Eroworld een uitkomst.
Dus hou dit prikbord maar in de gaten voor de volgende keer.
Grtjs Geil Koppel
Hallo ik ben bas 37jr en nieuw hier, woon zelf in nijmegen en ken eroworld wel. Maar schijnbaar toch niet zo goed! Want wist helemaal niet dat er buiten de shop en cabines nog meer te beleven is daar! Wat een gemis en wat dom van mezelf!
Uit de berichten en reacties die hier gelezen heb lijkt het me een rustige plek wat jullie ook al zeiden en volgens mij zijn er over het algemeen meer mannen dan stellen of vrouwen daar aanwezig. Waarvan de meerderheid eerder gay dan bi is als ik het zo moet inschatten?! Wel erg jammer maar het heeft weer het voordeel dat het een rustige plek is.
zelf heb ik niks met gay of man/man!
wel met stellen triko en dan eventueel ook bi maar dat zou bij jullie niet van toe passing zijn.
wat ik niet kan begrijpen is dat er niemand met haar wilde neuken???? Zeker allemaal gay geweest!?
had er graag bij willen zijn! Had haar dan zeker geneukt en jullie wens of wensen helpen te doen uitkomen! Graag zelfs! En zo te lezen had ik dan geil in mijn eentje van haar mogen genieten! Wat een tegenvalle van/voor mezelf!
Dit brengt me tot waarom ik eigenlijk reageer!
Als jullie weer gaan zou ik er graag bij aanwezig zijn als jullie intresse hebben natuurlihjk?
ik woon ongeveer 10min rijden van ero world vandaan en kan er dus snel zijn voor jullie mocht het dan weer niet helemaal volgens wens gaan?!
Ook kan ik gewoon al daar zijn als dat jullie voorkeur heeft? En waarom ik jullie dit voorstel aanbied? Omdat ik net als jullie een geile sexwens heb en lastig is om deze te doen uitkomen. Natuurlijk kan ik iedere avond daar gaan zitten wachten tot er een geil stel binnen komt maar dat werkt niet en op de lokaties waar ik in het verleden wel ben geweest zit je toch niet helemaal lekker rustig tussen al die kerels die steeds proberen en vragen naar de bekende weg. En dat stelletje waar je zin in hebt komt steeds maar niet! Dan is de lol efr zo af geloof me.
daarom zou ik graag mezelf als oproepbaar of hoe je het noemen wilt? Beschikbaar willen stellen. Een datum prikken zou ook geweldig zijn! Maar is dit alle niet wat jullie willen? Even goede vrienden. Bied het idee en de mogelijk alleen vrijblijvend aan begrijpeen jullie wel.
Goed, duidelijk is wel dat ik graag eens kontakt met jullie zou willen bij ero world of op andere lokatie. Gewoon omdat ik mezelf helemaal kan vinden in jullie wensen, ideen en manier van denken en doen! En dan ook obij mij om de hoek en ik wist van niets! Dat is het ergste van alles!
Over mezelf; single,37jr, blond, grs/blw ogen, stevig postuur, 95kg, bhrd, bril, buikje, pik zo'n 17a18cm en volgens anderen een lekkere kont.
email; doener4real@live.nl
06nr; bij intresse
ben een rustige geduldige jongen die geloofd in dingen als eerlijk, vertrouwen, repect en daar ook waarde aan hegt! Eerlijk duurt het langst en je berijkt er ook meer mee.
ben ruimdenkend en sta voor bijna alles open!
Ook voor mij is het niet iets waar ik al veel ervaring mee heb (zie mijn verhaal) maar wil het graag gaan ervaren met een stel als jullie!
ga vaker op de site komen hier en hou het prikbord in de gaten! Maar meer hoop ik op een berichtje en dat we elkaar kunne ontmoeten en helpen onze wensen te gaan ervaren!
groeten bas
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?