Amourette - maarssen a.s. woensdag

• zilverstel

Hi,

Wij zijn een stel van rond de 40 en gaan woensdagavond 14 -07 naar amourette in Maarssen. Welk leuk stel of man aleen kunnen wij daar tegen komen. Zij is 178cm en 58 kg zeer verzorgd kort donker haar. Hij is 180cm 78 kg atletische krullend zwart haar en zeer verzorgd.

Wij zijn doeners met niveau en op zoek naar gelijkgestemde., mailen kan naar zilverstel@hotmail.com

• Henk

Goede avond,

Jammer dat ik het bericht niet eerder gelezen heb. Ik kom regelmatig bij Amourette, prima gelegenheid.

Ik wil graag jullie eens ontmoeten daar of misschien bij jullie thuis.

Gr.

• Dennis en Monique

Hoi,

Net terug van 2 weekjes Kroatië en lekker gebruind over het hele lichaam. Wij rond de 30 zijn er volgende week woensdag. Helaas hadden wij vanavond geen puf meer na onze enorme autoreis. Dus wellicht tot volgende week woensdag!

Wij beiden actief en laten elkaar ook graag achter met andere stellen zijn hier zeker 1x per maand op de woensdag te vinden.

• C en J

Hallo , wij zijn best wat gewend maar de laatste keer dat wij er waren kon er niemand meer bij en heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeel van die jagende mannen is dat nog steeds zo op woensdag.

groetje,s

• Dennis en Monique

Als je vroeg komt rond 20:15 uur - 20:30 uur is er volop parkeergelegenheid en kunnen alle stellen naar binnen. Voor de 20 euro laten zij alleengaande heren natuurlijk ook binnen want die betalen flink. Als je er niet van bent gediend, je hebt zo de alleengaande heer in de gaten en wees duidelijk dat je er niet van bent gediend.

Wij beginnen de avond veelal in de sauna, stoombad…(bubbelbad vinden wij persoonlijk niet zo hygiënsch) en gaan na een drankje aan de bar altijd lekker op zoek naar waar het spannend is. Lekker uitdagend de andere sexe aankijken en soms volgt een gezellig gesprek. Wijzelf zijn daar veelal voor de spannende contacten en niet urenlang gezellig aan de bar hangen wat sommigen doen. Beetje saunaatje pakken, even stomen (doen wij ook vaak afzonderlijk van elkaar) en dan even kijken op de zolder en de overige vertrekken waar er iets te beleven valt.

Monique heeft grote borsten en loopt meestal op hakken, zwart doorschijnend topje aan met een string. Ikzelf loop veelal in een boxer van PME (blauw/turquoise) met een mooie witte rand met PME jeans erop.

Wellicht tot woensdag!

• C en J

Nou voor degene die nog wel gaan een fijne avond , wij komen daar niet meer er hangt een slechte sfeer en de mannen alleen snappen het spel nog steeds niet ze betalen om binnen te mogen dus geen sex garantie.

• Dennis & Monique

Beste ontdeugende stellen,

Wij zijn vanavond van de partij, wij hopen wat gelijkgestemden te treffen!

Wellicht tot vanavond….

• sandrina

Ik heb dat wel eens gehad in Mystique. Er was zelfs een idioot die mijn borst in zijn bierglas wilden proppen. Was de 3de keer in mijn leven in een parenclub.

Nu ben ik echt heel dominant naar die kerels. Sorry mannen,maar de andere verpesten het.

Je zet ze voor schut door te zeggen.

- NIET AANRAKEN WAT JE NIET KAN BETALEN.

En als ze zeggen hoeveel kost het. Zeg je Sta je in de quote 500? Ik dacht het niet. Dus je kan me niet eens betalen.

-Of vond je lekker he? Mij bij mijn borsten aanraken. Weet je wat ik lekker vind,je bij je ballen te pakken deze 3x rond te draaien.

Zal ik dat bij jou doen?

-Vraag de persoon die lastig valt. Ben jij lid van de bibliotheek? Zeggen ze nee? Of ja.

-Dan moet je dat boek eens lenen hoe ga ik respectvol met vrouwen om. Want dat mis je wel vriend

-Ik heb ook een keertje gehad dat een mafkees zo mijn doos indook. Ik zei lik je vingers maar af. Dat deed hij.

Proef je nu lekker het kwakkie van mijn vriend. Of zeg mijn vriend is vandaag al 3x in mijn klaargekomen.

Weg zijn ze.

Want dat vind ik vaak jammer. Is dat er door de leiding van een parenclub weinig wordt gedaan. De enigste goede ervaring vind ik van de showboat.

Daar mogen alleengaande mannen ook komen. En vind ze steeds respectvoller naar vrouwen zijn. Zelf bij de Gangbang avond op donderdag vind ik ze echt respectvol. Ze vragen het aan je. En zo hoort het. Ik doe het liever met vrouwen dan met mannen.

De enigste man met wie ik het doe is mijn vriend. Mannen neuk ik alleen in hun kont,als ze dat lekker vinden

En dat moet deze mannen gewoon eens weten dat iedere vrouw andere wensen heeft. Dat als ze in een parenclub is dat ze geen aangeschoten wild is.

• JETWILHELM

hoi daarom gaan wij ook naar clubs waar alleen stellen binnen mogen de meeste mannen zijn net beesten denken dat ze alles mogen als er een blote vrouw ligt . ook op de naaktstranden . maar er zijn ook mannen een paar maar die alleen op een afstandje gaan liggen en blijven liggen ook als het spannend wordt .

• jetwilhelm

goedeavond hoe was het woensdag . wij hebben gehoord dat het zo druk was van onze vriendin dat er niemand meer werdt toe gelaten ook geen stellen .