Mystiqyue morgen 14 juli Bi avondje

• rob berg

welk stel heeft zin om ons morgen met ons een leuke avond in mystique te hebben..

wij rob en eef resp 39 en 26 jaar beide bi schierig, slank postuur, zij lang blond haar, knap mooie d cup , rob normaal uiterlijk, beide geschoren zoeken normaal stel , wie heeft interesse ???

groetjes

• Jack en Mariska

Hoi Rob en Eef,

Hoe hebben jullie het gehad op de bi avond. Wij willen volgende week de 21ste voor de eerste keer gaan. Zijn er stellen die dan kunnen?

Groetjes J en M

• flip en sofie

Hoi J en M en Rob en Eef,

Wij zijn donderdag 22 juli in Mistique

groetjes Flip en Sofie

• rob berg

hoi jack en mariska

we hebben het deze keer super gehad, dit was voor ons de 3e keer naar mystique, en omdat het woensdag overal slecht weer was dachten we laten we eerst even bellen of ze open zijn ?, toen we aankwamen vanuit dordrecht was het daar al droog, en later kwam er een zonnetje bij!, terwijl in het oosten het stormde.

bij aankomst zagen we al zo,n 15 auto staan en was het redelijk gevuld. er waren wel wat veel loslopende mannen maar dat was niet hinderlijk deze keer. omdat we allebei geil waren gingen we naar boven en daar kwamen we een ander jong stelletje tegen uit belgie , ik vroeg hun spontaan willen jullie met ons mee in een aparte kamer.. hij zei graag zij schrok, dus ik heb ter plekke mn excuses aangeboden omdat ik dit zo direkt vroeg, eef en ik zijn in die kanmer gaan liggen en na 10 minuten kwamen ze beide schoorvoetend binnen, ze was erg zenuwachtig en hebben eerst liggen praten, we hebben duidelijk afgesproken dat als ze iets niet wilde ze dit absoluut nooit moest doen, en gelijk tegen ons kon zeggen … ik wil niet te veel in detail treden maar dat de dames helemaal los gingen, en dat we echt een uurtje later buiten in het zwembad lagen we allen heerlijk voldaan waren

nadeel was wel het was boven echt bloedheet echt een sauna ( geen airco)

ik zal jullie straks wel vertellen of we volgende week weer kunnen ( alleen op donderdag volgens mij zijn ze de 21e toch gesloten ?)

gr

rob en eef

• rob berg

hoi jack en mariska

als jullie iest willen weten en evntueel samen met ons as woesndag naar mystique willen kunnen jullie ons mailen op robkonijnenburg@hotmail.com