Wo. avond Buiten Gangbang 14-7 Bisonbaai regio Nijmegen

• stelletje

we zijn benieuwd hoe het is afgelopen

groetjes stelletje

• jetwilhelm

wij ook of is het verregend

• JP33bi

Hallo allemaal,

We zijn met zijn 2e apart met met elkaar in telefonisch contact aanwezig geweest.

Om 21.00 uur werd de lucht weer open en de “zon” kwam er door.

Zal wel een jong stelletje (+/-25 jaar) in een zwarte uitgebouwde auto die zeker geinteresseerd waren in elkaar. Ze stonden wel in de beurt waardoor ik de indruk kreeg dat ze interesse hadden.

Maar je mag zeker zeggen dat het in het water is gevallen omdat we (ter plaaste) met alle betrokkene een overdekte lokatie (achter) de hand hadden, echter die heeft ook niet meer gereageerd. Dus dubbel sneu.

We hebben nieuwe plannen en hopen op het weer van afgelopen dagen.

Kunnen helaas niet toveren hahaaha.

Wellicht tot volgende week.

Groetjes L & J.

• jetwilhelm

ja ja zo kennen we er nog meer .

• rICCARDO

Graag worden wij mijn vriendin en ik op de hoogte gehouden over toekomstige evenementen.

• JP33BI

Hallo Riccardo,

Nou dan moet je vaker op deze site kijken.

Nu hebben we een alternatief.

De sexsauna in Beuningen.

Laat even wat weten wat jullie hiervan vinden.

• justin

Sauna Beuningen is een goed alternatief in de winter voor de Bisonbaai. Van de 10 keer dat ik de Bisonbaai bezoek heb ik mischien 1 keer een leuke ontmoeting gehad met een stel. Vooraf aankondigen hier lijkt me prima. Maar dan wel even vooraf contact per e-mail buiten dit forum enerzijds om duidelijkheid te geven over datum en anderzijds om te voorkomen dat half nederland kom ‘kijken’.

• bistel

Wij bistel uit buurt van nijmegen zijn geïnteresseerd in geile ontmoeting in rond Bisonbaai

dus hou ons op de hoogte.

• flipsofie

Inderdaad Justin, zijn wij het helemaal mee eens. Wij komen ook wel eens op de bisonbaai maar kondigen dit niet met plaats en tijd aan.

Men kan contact met ons opnemen zodat wj hoeveelheid mensen en soort mensen kunnen selecteren.

Zo gaan wij donderdag naar buitenlokatie omgeving Den Bosch en hebben via onze mail een vijftal mannen en een stel uitgenodigd.

Erg leuk op deze manier.

groeten flipsofie

• Dundee

Wij gaan morgen naar de Bisonbaai, maar waar liggen de stellen. Is er daar een swingersgedeelte.

Of weet iemand een swingers naaktstrand in de buurt van nijmegen

GR. D&D