Wo. avond Buiten Gangbang 14-7 Bisonbaai regio Nijmegen

• JP33bi

Hallo allemaal,

We willen met minimaal 2 stellen en 2 alleenstaande meiden een gangbang organiseren in de openbuitenlucht, een optie is dat er een binnenruimte is afhankelijk het weer.

Maar dat ziet er goed uit.

Als je interesse hebt, laat dan een bericht achter en je wordt op de hoogte gesteld, idem voor de toekomst.

Al zin in?

Tot dan Groetjes John.

• henrie6@hotmail.com

hallo graag wil ik aan julli oproep gehoor geven over de gangbang ben een man van 44 die daar wel zin in heeft

• JP33bi

Hallo Henrie,

Leuk dat je hebt gereageerd en wil je even zeggen dat ik hier iedereen op de hoogte hou.

Dus hou het even zelf in de gaten zodat je geen informatie hoeft te missen.

Tot woensdag.

• couple4more

okee JP33bi, woensdagavond 14-7–2010 Bisonbaai,westkant. Dus het bij strandje of waalstrandbosje?

• wil

ik meld me hierbij graag aan!

• JP33bi

Hallo Couple4More,

Super jullie zijn welkom. Wij zijn er vanaf 19.30 uur.

De bedoeling is dat we elkaar zien bij de Waal, bij een “bomen” gedeelte.

Als je bij de 2 veeroosters naar de dijk naar beneden loopt richting de Waal dan heb je an de rechterkant een familiestrandje. Gewoon doorlopen richting de Waal en zie je aan je rechterzijden een groepje struiken waar veel homo's en naakt mannen rond lopen.

Als je nog doorloop zie je aan de Waal een 50 a' 60 stuks bomen staan aan de Waal waar het rustig is en soms zijn daar meer stellen op die naaktstrand gedeelte.

Als het niet geheel duidelijk is laat dan even je 06 of e-mail achter, ik controleer deze nog tot 16.30 uur.

Hoe herkenen wij jullie?????????

Tot vanavond John XXX.

• JP33bi

Hoi Will,

Je bent welkom, lees even de voorgaande toelichting.

Tot vanavond.

Groetjes John XXX.

• eric

Hoi had graag willen komen..maar kijken jullie niet op buienradar?!!

graag ander xtje..

• sauna_date

trap er niet in iedereen . wat denken jullie dat jullie de enige zijn die dit lezen . alles met plaats en tijd . zal wel blauw zien van de agenten daar vanavond .

en misschien is het verstanding op je zwemspullen mee te nemen komt veel regen

• JP33bi

Hallo allemaal,

Nee ik/wij heb/hebben buirader niet geraadpleegd.

Omdat de optie nog open staat om bij haar iemand thuis het e.e.a. voort te zetten.

Daarbij is het “toegestaand” (naaktstrand) waar veel gebeurt.

We zien wel, zoeken ook de harde kerels, stellen e.d. hahaha.

Groetjes John XXX.