Hallo Jackie, ik kom regelmatig in Elysium. Het bubbelbad is een heel fijne plek. Ik zou je graag eens ontmoeten in het bubbelbad. Wie weet wat er allemaal van komt……
Groetjes, Eric
Hoi Jackie,
Als eertse fijne paasdagen toegewenst,….en heb je die avond nog heerlijk kunnen dromen.
Nou ik ook wel hoor,…tjee ik probeerde me een beetje voor de geest te halen hoe je eruit zou zien.
MMMMMMmmmm,…..je maakte me ook wel gek en geil met die gedachtes.
Heb je nog iets spannends meegemaakt de afgelopen dagen,….hopen dat het snel zomer wordt.
Spreek je snel weer.
XXXXX MIke
Hi Mike,
Jij ook gezellige paasdagen gewenst!
Ik heb inderdaad heerlijk gedroomt, dit met gevolg dat ik mijzelf heerlijk verwent hebt onder de douche!!
Helaas was ik alleen, had wel een lekkere man kunnen gebruiken die me flinkt gepakt zou hebben.
Ik kan er niks aan doen maar een man die mij met harde hand laat genieten is toch het lekkerst.
Maar zeg eens…. toch nog niet genoeg beeld van mij voor je???
Kan ik nog meer doen dan om je een beeld van mij te geven? Ik heb zoals gezegd nog heel weinig ervaring met deze manier van contacten, maar is het een idee om een keer af te spreken op een chat site?? Ken jij een leuke site??
Groetjes en xxxx waar je ze wil!
Jackie.
Hoi Jackie ( lieverd )
Sorry dat ik dat tegen je zeg hoor,….maar voelt gewoon goed bij jou
Ja lijkt me zeker leuk, om elkaar wat beter te leren kennen,….en gezellig kletsen ()
Als je het leuk vind kunnen we wel op de msn,….alleen zal ik dan even een fake adres aanmaken voor mail.
Zodat je mij een mail kunt sturen.
Lijkt me zeker leuk om vanavond gezellig met je te kletsen,….
Ik hoor het wel van je,…en een heerlijk likje over je klitje.
XXXXX Mike
hOI jackie
Wij gaan morgen lekker naar de sauna.
Ga jij toevallig ook of……………
Gaan er mogen toevalig nog meer leuke, stoute stellen.of vrouwen met klasse?
Wij zijn beide 39 jaar oud en normaal postuur
Zij is bi en hij niet houden van plagen uitdagen zonder dat er iets moet.
Wij hebben een profiel op VipSwingers De site voor stellen met stijl en vrouwen met klasse!
Meer info mail ons even
Dikke kus Zeestel
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?