Hallo allemaal,

Even mijzelf voorstellen ik ben 30 jaar, zeer sportief en altijd in voor iets leuks…het leven is te kort om niet te genieten.

Ik ben vorige week voor het eerst in Amouret'te geweest samen met een oud buurmeisje (32). Zij was altijd van de ‘spannende dingen’. Het heeft 8 jaar geduurd voor wij weer contact kregen met elkaar. Zij heeft tijdens ons telefoon en smsverkeer een keertje voorgesteld om als ‘stel’…richting een parenclub te gaan.

Vorige week was dus mijn eerste keer parenclub, met een bonzend hart voor €20,– naar binnen gegaan. Wat een avond heb ik gehad zeg, echt heerlijk! Alleen erg jammer dat er zoveel alleengaande mannen waren die ‘waar’ voor hun geld verwachten en daarom de dames bijna letterlijk bespringen. Gelukkig vonden wij al snel een ander stel in de sauna waarmee wij een heerlijke tijd hebben beleefd. Daarnaast kreeg ik 2x een uitnodiging aan de bar om mee te gaan met een dame die uiteindelijk werd vergezeld door een heer. Geen enkel probleem want de heer kon het prima vinden met mijn ex-buurmeisje.

Nu ben ik benieuwd of er aanstaande woensdagavond nog meer aantrekkelijke jonge stellen die kant op gaan. Mocht ik leuke reacties krijgen van stellen of dames met een andere locatie laat ik mij graag verassen en uitnodigen. Ik en mijn buurmeisje (beiden vrijgezel na langdurige relaties )wonen in het midden van het Land…

Wie weet tot woensdag in Amouret'te

Herkenbaar aan een blauwe PME legend boxer en goed lijf!

Groetjes,

Sander en Monique