dank je voor de tip!
Beetje uit de richting helaas . wij wonen in Brabant. Wel gisteravond in Herten, Club Dolce vita geweest….erg moooi!
idd veel platte sex en geen style. Betreft bijeenkomsten van ouder publiek in achterafdorpscafeetjes.
Zijn een aantal keren geweest, op verschillende lokaties, Welberg en Elst.
Dansvloer wordt veel gebruikt voor vinger- en pijpwerk. Niet wat je noemt erotisch dus.
Wij hadden ook iets anders verwacht en zoeken dus ook verder.
Nou met alle respect, maar wij hebben avonden meegemaakt met meerdere stellen en die waren hoog opgeleid , dus van heel goed NIVEAU nou nooit meer als je zoiets mee maakt ben je er meteen klaar mee. wij zijn best wel wat gewend maar je vrouw en de andere aanwezige vrouwen gewoon als Hoer aan bieden gaat ons toch te ver, we zijn toen ook meteen opgestapt. Dus ons motto is doe maar gewoon want we gaan toch allemaal voor de sex en het genot
HOE HOGER OPGELEID HOE GEKKER EN EXTREMER.
WIJ PASSEN DAARVOOR BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
huh???? Wat een rare prietpraat C en J… Misschien hadden jullie vroeger toch iets meer je best moeten doen op school…
Alhoewel…
Inderdaad, jullie hebben gelijk. Ik ben ook hoog opgeleid en ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn vriendin ook steeds als hoer aanbiedt. Dat gebeurt gewoon…, ineens…, spontaan, iedere keer weer. Kan het ook niet helpen. Ben wel blij dat ik nu eindelijk weet hoe dat komt, ik ben te hoog opgeleid! Dat is het dus.
;-)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?