vakantie de klik

• mm

zijn er leuke swingers die leuk vinden een weekend of nacht met ons naar de klik willen

• skycouple

Wij gaan er zaterdag 4 juli heen. Er geldt voor dit weekend een speciale kortingsaanbieding. Misschien zien we jullie daar wel. Groetjes van Skycouple@hotmail.com

• De Klik

Beste mm,

Er is nog een kamer vrij.

Groet,

De Klik

• Remaa

Wat je al niet moet doen om je toko vol te krijgen he. Leuk advertentie medium zo dit forum…En gratis nog wel.

• De Klik

Tja HeMa,

Als ik niet meer mag reageren op een stukje over mijn eigen Toko?

Kom eens kijken zou ik zeggen, dan snap je wel waarom reclame maken slechts beperkt nodig is.

We hebben nog steeds die aanbieding voor dit weekend.

Groetjes,

De Klik

• Beheerder swingersprikbord

inderdaad,

er zijn mensen die moeite hebben met dit soort reclame, er zijn mensen die moeite hebben met alle reclame, er zijn mensen die moeite hebben met reclame van anderen maar niet met hun eigen reclame en er zijn mensen die totaal geen moete hebben met reclame………………

ik heb moete met te veel reclame.

laten we het in de hand houden en zoiezo in 1 topic.

Goed weekend allemaal

en voor sommige een swingend weekend

Groetjes

Henca

• Remaa

Geen probleem met reclame, maar het kan TE zijn. Inderdaad als je toko nauwelijks vol te krijgen is moet je wel. TIP: schrijf eens eerlijk op je website wat jullie voor een B&B zijn. Dan trek je meer gasten zonder in - sluik - reclame te moeten gaan. Een nietszeggende website trekt nl geen gasten aan, logisch dat je in het hoogseizoen van de enkele kamers er nog vrij hebt. En nee, wij komen niet langs. Geen idee waar we nl terecht komen, kan het niet vinden op de website.

Gun jullie echt het allerbeste, maar ….. om na iedere discussie de naam Klink te vinden is gewoon irritant en werkt averechts.

• De Klik

Beste HeMa,

Dit draadje is niet van ons.

En nee we hoeven niet veel reclame te maken.

De meeste gasten die hier komen weten precies wat wij bedoelen.

Waar je terecht komt? Bij Schoonebeek net over de grens in Duitsland. ( het adres staat niet op de webpage, omdat ik niet het hele weekend glurende kerels uit de bomen wil schieten met de windbuks)

Dat staat overduidelijk op de webpage.

Iedereen die ons normaal een mailtje stuurt of belt krijg uitgebreid te horen wie en wat De Klik is.

Wij zijn geen parenclub, we zijn geen sex-bedrijf, maar sexualiteit is nergens verboden.

Je ziet bij ons geen stimulatie of er wordt niet op ingespeeld. Het is volledig aan de gasten wat ze doen en met wie.

Kortom, optimale vrijheid dus.

Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is beste HeMa.

Met vriendelijke groet,

De Klik

• skycouple

Wij gaan morgen lekker genieten van een fijn weekend in dit bijzondere B&B-pension. Het ziet er erg leuk uit volgens de website, ook de eigenaar gesproken en we voelen ons nu al welkom, dat zal dus best wel klikken.

• dwarsfluit

maare…. waar kunnen we de web site bewonderen, we zijn nu toch wel erg benieuwd!