zwaluwhoeve 30 juni

• Dino

Hallo luitjes,

Dinsdag 30 juni ga ik met mijn vriendinnetje naar de Zwaluwhoeve. Lijkt me gezellig daar anderen te ontmoeten.

En welke plekjes binnen de Zwaluwhoeve zijn geschikt om contacten op te doen? Heb eens iets gelezen over een grot oid?

Gr

Dino

• zwiggie

in het grote bubbelbad kan je wel wat friemelen en als je tot laat blijft zie je vanzelf nog wel meer mooi plekkies en op dinsdag in het gelukkig ook niet zo druk als op een vrijdag of in het weekend

veel plezier benf

• Dino

Change of plans; we gaan zondagavond nu …

• marktplaatsmr7@gmail.com

Ha ha, ik lees dit net op zondag 27 juni (maar wel heel vroeg dus VOORDAT jullie gaan). Wij gaan zondag 5 juli, en zijn voornemens om in die grot waar jij het over hebt eens te kijken of er andere leuke stelletjes zijn die een klein beetje ondeugend willen zijn in de sauna. We hebben ‘het’ al wel eens gedaan op de buiten-weide, maar daar was niemand bij. Nou lijkt het ons wel leuk om te kijken of er meer mensen hetzelfde idee hebben als wij, dus als je je plannen nogmaals kunt wijzigen: kom dan 5 juli naar de Zwaluwhoeve, zo rond een uur of 6 is het in die bewuste grot erg rustig….