Koppelcinema's

• Kapkoppel

Hoi,

Na een leuk experimentje gisteren in de koppelcinema van Beate Uhse in Hulst smaakt dit voor ons beiden naar meer. Er was maar 1 koppel maar de kick van het kijken en bekeken worden beviel ons allebei uitermate.

Daarom vroeg ik me af hoe het zit met de andere cinemas, eventueel in andere steden… Zijn deze vergelijkbaar qua infrastructuur? Welke zijn er beter/slechter.

Wanneer vind je er de meeste koppels, is er een verschil qua leeftijd op verschillende dagen? Zijn deze allemaal enkel voor koppels alleen, heb geen zin om opdringerige mannen naast me te hebben zitten.

Wat voor koppels bezoeken welke plek het meeste? actie met partnerruil of is het eerder elk met elkaar Voorlopig is het voor ons nog een beetje zoeken hoe ver we er in gaan. Maar het was zeker voor herhaling vatbaar

Alvast bedankt voor de tips…en mischien zien we elkaar nog wel eens ergens…

• KapKoppel

We denken deze avond nog eens te gaan, nog gegadigden, rond 20u30 of beter ergens anders meer te belven op een maandag

• KapKoppel

Waren helemaal alleen, geweldig geamuseerd samen…maar hopelijk zaterdag wat meer volk.

• Rhapsody

Mijn vriendin en ik zijn beide 19 en zouden ook graag keer naar een koppelbios gaan in hulst, maar wat kunnen we ons daar bij voorstellen? want we zouden liever alleen eerst wat bekeken willen worden en kijken i.p.v meteen andere bemoeiende koppels.

• KapKoppel

Wij zitten in dezelfde fase, ook kijken en bekeken worden en een parenclub lijkt ons net nog een stapje te ver, al staat het binnenkort zeker op het programma. Beate Uhse is een redelijk grote ruimte beetje in twe verdeeld mer met een groot “bed” in het midden en zetels er rond, in een hoek staat nog een ander kleiner bed. de andere ruimte is een rij zetels in een L vorm. Er is ook een toilet en een doucheruimte.

Wij hebben er nog nooit meer dan 1 koppel aangetroffen, hopelijk zaterdag meer geluk en mischien zien we jullie daar wel?

• geschoren koppel

Wij zouden in het weekend van 28 maart voor de eerste keer richting Sluis

willen gaan…we hebben nog geen enkele ervaring hier mee, en zouden het

enkel op kijken en bekeken worden willen houden…eigenlijk zoeken we hier

al geruime tijd een vast koppel voor (Belgie), maar dat blijkt verre van

eenvoudig te zijn…we hopen dat er geen solo mannen zijn, en eerlijk gezegd

niet overdreven veel volk.

• Mark

Hallo, wij koppel van 45 gaan zaterdag naar beate ushe. Jullie ook?

• geschoren koppel

Wij hebben er totaal geen ervaring mee, is onze ‘first time’…we weten ook niet welke cinema er tof is, en waar je geen last hebt van ‘solo-mannen’…we zoeken al ruim een jaar een geschikt koppel om met zijn 4-tjes binnen dezelfde ruimte te dollen zonder pr, maar da's blijkbaar niet zo eenvoudig… :-))

• geschoren koppel

Wij hebben er totaal geen ervaring mee, is onze ‘first time’…we weten ook niet welke cinema er tof is, en waar je geen last hebt van ‘solo-mannen’…we zoeken al ruim een jaar een geschikt koppel om met zijn 4-tjes binnen dezelfde ruimte te dollen zonder pr, maar da's blijkbaar niet zo eenvoudig… :-))

• jetwilhelm

nee valt niet mee hebben wij ook zijn vorig jaar in hulst geweest waren de enige en nog wel in het weekend