Parenclub Monique

  • Stel

    Even voor de duidelijkheid, bovenstaand stukje heeft betrekking op hetgeen werd geschreven over Fata Morgana en dus NIET over Monique's parenparty, er valt veel van en over ze te zeggen maar ik heb niet de indruk dat daar drugs worden gebruikt.

  • sjaak en marjolein

    Beste TH,

    ik weet niet waar jij nog meer komt, maar in parenclubs lopen bijna alle mannen blootsvoets rond, in boxershorts en ontbloot bovenlijf.

    Bij monique dien je je meteen om te kleden, terwijl bij de meeste clubs dat rond 2200 uur is. Daar zie je dan ook dat de heren en dames dan ook wat langer gekleed aan de bar zitten. De keren dat wij er zijn geweest was er een compleet avond vullend programma bij monique, viel niets op aan te merken.

    En de leeftijd, wat is daar nu mis mee?

    Kortom, beetje stemmingmakerij

  • Wim

    Wij zijn er ook geweest maar delen jou mening niet.

    Gezellige mix van mensen en leeftijden. Zowel sexy geklede mensen als “praktisch”. En volop aktiviteiten.

    Misschien hadden wij mazzel of jij pech.

    Kortom; oordeel niet te snel.

  • Stel

    Als je de berichten zo leest over alle clubs dan denk ik dat je je toch het meest veilig en op je gemak voelt bij Monique.

    Ik denk dat wij er ook maar weer eens gaan kijken een avond.

  • Wim

    Zoals ik al schreef; Monique is ons best bevallen.

    Maar Mystique vinden wij leuker.

    Afhankelijk van je voorkeur kun je daar een heerlijke avond hebben. Zowel sex als eten/drinken, sfeer, sauna/bubblebad/zwembad.

    Houd je van jong en dansen? Zaterdag gaan. Houd je van meerdere mannen? Maandag gaan, etc. etc.

    Je komt er allerlei mensen tegen, dik, dun, knap en minder knap.

    En je betaald een heel redelijk bedrag.

    PS: Ik heb er geen aandelen!

  • harry

    Zeker mee oneens

    Bij Monique komen alle leeftijden en de sfeer is er altijd goed

    Dat blote voeten onhygiënisch zijn, lijkt me toch wat overdreven

    De sfeer is altijd gezellig en er is een prima en zelfs gezellige rookkamer

  • bejo

    in iedere club is wel wat op/aan te merken

    zowel bij Monique en Fata hebben wij stellen gezien met lak/leer kleding in Fata inderdaad met mad max laarzen compleet met beslag. maar laat ze lekker zolang ze maar niet op mijn tenen gaan staan.

    je moet er voor je eigen plezier naar toe gaan dat doen wij ook, pillen en drugs is net zo slecht als drank maar daar hoor ik niemand over. ik drink niet als wij naar een club gaan i.v.m terug rijden.

    Mystique is voor ons net een beetje te ver maar wil er zeker een keer naar toe .waarschijnlijk weekend van 22/23 feb naar Fata.

    Groet Bejo

  • jon

    hallo,mijn naam is john ik ben een leuke vent van 44, nu ben ik sinds kort

    op de hoogte van jullie activiteit,leuk,nu wil ik graag een maal langs komen,

    ben alleen,lijkt mijn niet dat je met een stap vriend komt,zijn er ook dames alleen.

    zijn daar speciale thema's voor,of avonden,of is er misschien een mogelijkheid om een dame te vragen

    of daten,

    ik verneem het wel van jullie

    jon

  • potentieel@live.nl

    Inmiddels een parenclub gevonden met wat jongere mensen? Wij komen over het algemeen sowieso wat oudere mensen tegenin parenclubs. En we hebben er inmiddels al een aantal geprobeerd!

  • potentieel@live.nl

    Inmiddels een parenclub gevonden met wat jongere mensen? Wij komen over het algemeen sowieso wat oudere mensen tegenin parenclubs. En we hebben er inmiddels al een aantal geprobeerd!