Parenclub Monique

  • TH

    Afgelopen weekend voor het eerst bij Monique in Wieringerwerf geweest.

    Alhoewel het een goede club is, komen wij er niet meer.

    Dat zal ik even uitleggen:

    De club is goed omdat de faciliteiten goed en schoon zijn, het eten redelijk en er is wat entertainment.

    Maar wat wij minder vonden was dat 90% van de gasten op blote voeten rondloopt. Niet hygienisch en gevaarlijk.

    Verder worden wij als verstokte rokers in een rookruimte gestopt waar je niet naar buiten kunt kijken(behalve door de deur). Er wordt ook bij de rondleiding gezegd dat het niet de bedoeling is om de hele avond in de rookruimte te verblijven!!!

    Verder is er geen DJ maar muziek van een cd……..

    Wat wij verder negatief hebben ervaren is de kleding van de overige gasten. Omdat bijna iedereen op blote voeten loopt zie je weinig vrouwen met hoge hakken of laarzen. Verder draagt het gros van de mannen een short en ontbloot bovenlijf. De vrouwen BH met slipje.

    Vraag me af of de bezoekers daar weleens van PABO of een andere lingerie winkel gehoord hebben.

    Verder is de leeftijd gemiddeld boven de 50. Dit is echter niet negatief bedoeld, alleen informerend. Er heeft zich daar blijkbaar een klantenkring gevormd die al wat ouder is. Niks mis mee, maar niet ons ding.

    Conclusie:Zoek je een schone club waar je genoeg aan hebt om aan de bar te hangen en te neu… en je stelt geen eisen aan sfeer, mooie outfits en opzwepende muziek is dit voor je de juiste club.

  • Stel

    En Hans maar roepen toen ie die tent overnam dat het beter en mooier zou worden dan de Fun.

    Je ziet het, die eikel heeft er een beste ballentent van gemaakt. Tenzij je er van houdt natuurlijk, dan voel je je er wel thuis.

  • dw

    wij zijn er ook pas geweest, komen gewoon wat meer “nuchtere”mensen uit het noorden van het land, lekkere gewone mensen die allemaal niet zo op uiterlijk zijn gefixeerd, maar er daardoor wel een lekker ons kent ons sfeertje hangt zonder bla bla, zijn afgelopen zaterdag weer eens in de fata geweest……daar wel veel mensen die vooral heeeeeel graag gezien willen worden daarom de hele avond wappie op de dans vloer hangen, niet naar boven gaan, orgie zolder zelfs afgesloten omdat er te weinig belangstelling voor was , in de overige ruimte's was het ook erg rustig, ook ging er nog een mannetje helemaal out ( iets teveel drugs..) en werd weer opgepept met wat coke… ( wordt niets van gezegt of tegen opgetreden), nou wij hebben het met de fata weer ff gehad, dan maar die lekkere gewone mensen bij monique, en die weten ook nog waar je voor naar een parenclub gaat……. lekker seksen met andere stellen!!!

  • jetwilhelm

    wij zijn zaterdag ook geweest in de fata maar van de drugs hebben wij niks gezien en van de man die out ging weet je zelf zeker dat het van de pillen is . het was er inderdaad niet druk genoeg voor het openen van de zolder. maar in de andere ruimtes was zat te zien en te beleven . maar als stellen alleen rond lopen en niet gaan liggen lijkt het of er niks gebeurt . wij vonden het een goede avond

  • dw

    ja het gebeurde allemaal in kleedkamer 1 om ongeveer 2 uur, wij gingen omkleden, het was een vriendengroep, de meeste jongens hadden een rok aan en vergeten hun motor laarsen uit te doen, ze moeten jullie ook opgevallen zijn…. terwijl parijs- dakar toch echt afgelopen was haha, en met 1 van die jongens gepraat, ze hadden van alles bij zich (pillen, coke, speed e.d.) van drugs niets gemerkt????, volgende keer toch wat beter kijken vooral naar de mensen op en rond de dans vloer……

  • jetwilhelm

    op de dans vloer komen wij niet en zaggen we een groep mensen lopen wij zaten toen in de sauna. maar je kunt ook alles willen zien natuurlijk en zijn ook mensen due ziek werden . en niet op de dans vloer waren .

  • Stel

    Kun je dit even iets beter uitleggen, ik begrijp hier geen @!#$ van.

  • mr

    Wij komen zowel bij monique als in de fata, beidde clubs hebben een eigen sfeer.

    Roken aan de bar mag volgens mij nergens meer en ik moet zeggen in de rookruimte bij monique heb je in ieder geval nog de ruimte, die op de showboat is nog veel kleiner. Wat wij al eerder hebben geschreven het is maar net waar je voor gaat, bij monique in onze ogen vaak wat meer aktie, in de fata vallen de wappies ons ook en vaak wat minder aktie, alhoewel we er op vijdag nu al een aantal keer een leuke avond hebben gehad.

    Ook zien wij bij monique wel mensen die mooie lingerie, leer of rubber aan hebben.

  • dw

    in de fun mag gerookt worden aan de bar…..

  • Stel

    Door al deze publiciteit over de vele drugs in die tent kun je er op wachten dat vandaag of morgen een keer de pliessies binnen komen stappen. En die zijn hebben een ander soort dresscode, beetje kinky met handboeien en zo. En dan zit je daar met je goeie gedrag, word je behandelt als een drusgverslaafde, zelfs al heb je nog niet iets gebruikt. Toegangsprijs kwijt(want geloof maar niet dat je die terugkrijgt dan), avond verpest, namen in de de politieregisters onder het kopje “drugs”, fijn als je nog eens ergens wilt solliciteren en met een beetje pech vinden ze iets in je buurt omdat zo'n verslaafde debiele lafbek met zo'n rokje en z'n motorlaarzen aan het in je buurt heeft gedumpt.

    Fijne avond allemaal.

    O en voor je begint dat ik het wel heel erg zwart en negatief in zie, ik hoop dat je er niet bij bent als ze binnenkomen.