sauna Javali

  • zomerstel

    Alex

    Sauna is weer open !

    Op de mix avond ga ik er soms heen.

    Afspreken mogelijk via KIK = NL0252

    Hij is toch definitief gesloten?

    ondeugend stel.
  • Alex

    Home (saunajavali.nl)

    Mix avonden op vrijdag

    Binnenkort samen met mijn vriendin erheen.

    voor datum en ttijd vraag via kik >> NL0252

    Of mail NL0252@ hotmail.com

    svp geen aninieme berichten.

    Vertel wie je ben ! hetero, bi of ts ?

    Met sexse (man, vrouw, stel) en looks (lengte met gewicht)Maandag12.00 t/m 20.00Alleen heren (gay)Dinsdag12.00 t/m 20.00Alleen heren (gay)WoensdagGesloten DonderdagGesloten Vrijdag12.00 t/m 20.00GemengdZaterdagGesloten Zondag12.00 t/m 20.00Alleen heren (gay)

    Ad me on KIK = NL0252
  • Alex

    Alex

    Home (saunajavali.nl)

    Mix avonden op vrijdag

    Binnenkort samen met mijn vriendin erheen.

    voor datum en ttijd vraag via kik >> NL0252

    Of mail NL0252@ hotmail.com

    svp geen aninieme berichten.

    Vertel wie je ben ! hetero, bi of ts ?

    Met sexse (man, vrouw, stel) en looks (lengte met gewicht)Maandag12.00 t/m 20.00Alleen heren (gay)Dinsdag12.00 t/m 20.00Alleen heren (gay)WoensdagGesloten DonderdagGesloten Vrijdag12.00 t/m 20.00GemengdZaterdagGesloten Zondag12.00 t/m 20.00Alleen heren (gay)

    Tijdelijk weer gesloten wegens lockdown

    In Januari weer ioen.

    En dan .. Afspreken daar voor een kennismaking ?

    Ad me on KIK = NL0252
  • buitensexstel

    Hoop idd weer lekker open over paar weekjes. Leuke geile vrijdagavonden meegemaakt.Ben er weer een beetje aan toe om deze natte koude dagen door te komen tot aan de zomerse temperaturen. Hoop op veel geile vrouwtjes.

  • Martijn

    Wie weet of sauna javali weer open is en zijn er dan ook weer gemengde dagen?

    Weer genieten van sauna en kijken en bekeken worden

  • Wc

    wij  wouden  meschien  vrijdag  13 aug  wij  zijn stel  komen  er meer bi  stellen  of  bi mannen   is ook prima  gr  wenc

    Wij zijn stel die al heel wat jaren swingen
  • Martijn

    Komen hier ook stellen of vrouwen alleen?

    want we zijn daar één keer geweest en we werden geen moment met rust gelaten door teveel mannen.

    kijken en bekeken worden vinden we leuk maar dit was teveel van het goede

  • zomerstel

    Met enige regelmaat (tot aan corona) kwamen wij hier, bovenstaande verhalen zijn herkenbaar maar ook heel leuke en spannende avonden samen meegemaakt.

    En de sauna is groot en zalig…

    Geen idee hoe de sfeer nu is, de vrijdagavonden lijken afgeschaft en sluiten vroeg wat me jammer lijkt op de avonden dat je stellen zou willen ontvangen.

    ondeugend stel.
  • Wc

    Is het al weer geopend wij als stel man vr willen een keer op vrijdag daar heen gaan komen er meer stellen en mannen daar gr

    Wij zijn stel die al heel wat jaren swingen
  • marcello

    Nou WC dat lijkt mij gezellig volgende week vrijdag? of maandag was het ook altijd -) marcello6969 kik