swingen in Bangkok

• Niels Walen

Voor stellen, maar ook singles, zowel mannen en vrouwen, die op een reis Bangkok aandoen, kan ik met overtuiging een bezoek aan een party van Thaiswingparty aanraden. Ik heb er nu een tiental(!) meegemaakt en ze zijn super, reuzegezellig en als de avond op gang komt, ook nog supergeil. Er komen meestal een aantal loslopende vrouwen die dan helemaal uit hun dak gaan, maar er zijn ook altijd een aardig aantal stellen, die over het algemeen open staan voor spelen met anderen.Ik heb hier het emailadres van het stel dat die parties organiseert, en ook hun mobiele nummer. Wie naar Thailand op vacantie gaat en eens een paar keer uit hun bol willen gaan, neem contact met ze op! a_brit_thai_cpl@yahoo.co.uk. Tel.mob. +66 868 955 780. Zeg maar dat je een tip van Niels kreeg, dat zullen ze leuk vinden,het zijn aardige luitjes.En laat dan hier eens horen hoe het jullie verging

• john

Hallo Niels,

wij zijn koppel en zijn van plan naar thailand te gaan metname pattay en bangkok

zouden het @!#$ vinden daaraan mee te kunnen doen heb je meer info voor ons

noteren zeker het tel. nr. van daar

gr. john

• Niels

Beste John,zoek bij Yahoogroups.co.uk naar Thaiswingparty, daar krijg je info en je kunt contact opnemen middels het telefoonnummer.Er zijn elke Zaterdag parties voor stellen, hoewel je op de Woensdag ook welkom bent(meer single mannen), de ene week in bangkok, de andere in Pattaya. De kosten voor een stel zijn 2000 Bht, dat is inclusief alles, drank, heerlijke hapjes, condooms, handdoeken. De atmosfeer is erg vrij, je kunt doen en laten wat je wilt, alleen kijken, met zoveel mannen en vrouwen op de matras tekeer gaan als je aankunt, je ziet maar. Het duurt to ver na middernacht, begint om 20.30. Als je ter plekke bent, bel je op en boek je(in het engels, meestal goed verstaanbaar) Succes en heel veel plezier!!