Zilverstrand en het werk aan de weg

• Stel28

Hallo,

Nu met het mooie weer willen we een keertje naar het Zilverstrand. Nu wordt daar gewerkt aan de weg, heb je dan daar nog wel iets van privacy of heb je allemaal kijkende bouwvakkers ? Iemand nog een leuk alternatief voor het spannende Zilverstrand, we hoorde dat daar ook veel politie was namelijk.

Grt

Stel28

• wij hier

we zijn vandaag naar laakerstrand geweest leuk iets verder en 1100 meter van de parkeerplaats erg rustig geen sex op het strand maar wel erg rustig hopen dat jullie daar wat aan hebben gr Dok en nik

• marie en anthony

hoi stel 28 wij gaan naar zilverstrand zodra het mooi weer wordt en echt wij worden nooit gestoord door bouwvakers wel door opdringerege kerels en tegenwoordig zijn ze allemaal van die oude kerels soms lijkt het op een bejaarden huis.net als laakstrand er gebeurd weinig maar wij hebben een oplossing voor.

xxxwij hier schreef:

>

> we zijn vandaag naar laakerstrand geweest leuk iets verder en

> 1100 meter van de parkeerplaats erg rustig geen sex op het

> strand maar wel erg rustig hopen dat jullie daar wat aan

> hebben gr Dok en nik

• Fred

en die oplossing gaan jullie vast met ons delen ??

We zijn benieuwd :)

• maria

hoi zodra het mooi weer gaan wij naar toe wij zijn altijd met een ander stel en mijn bi vriend.ja de politie rijdt soms langs maar wij sexen in de tent en de politie kan niks doen want het is een prive gelegenheid dus wij hebben niks te vrezen,soms komt de politie bij ons zitten praten en grapjes maken over onze tent

• maria

wij worden niet lastig gevallen door niemand.als je buiten gaat zittenrommelen dan krijgt je wel last iedereen komt op je af,en dat kan vervelend zijn ze hebben geen respect.

maria

marie en anthony schreef:

>

> hoi stel 28 wij gaan naar zilverstrand zodra het mooi weer

> wordt en echt wij worden nooit gestoord door bouwvakers wel

> door opdringerege kerels en tegenwoordig zijn ze allemaal van

> die oude kerels soms lijkt het op een bejaarden huis.net als

> laakstrand er gebeurd weinig maar wij hebben een oplossing

> voor.

>

> xxxwij hier schreef:

> >

> > we zijn vandaag naar laakerstrand geweest leuk iets verder en

> > 1100 meter van de parkeerplaats erg rustig geen sex op het

> > strand maar wel erg rustig hopen dat jullie daar wat aan

> > hebben gr Dok en nik

• maria

zodra het mooi weer wordt moet je kontakt met ons opnemen op n_ah_@hotmail.com wij hebben ruimte genoeg dus julie zijn van harte welkom

alleen het weer nog

• maria

julie moeten bij ons komen zitten en dan hebben julie sex genoeg.

• erik

was gisteren voor het eerst op het zilverstrand omdat ik toch wel eens wil kijken of naaktrecreatie iets is voor mij (en dat bleek zo te zijn!). aan het eind van de middag ging ik naar het achterste deel van het strand, omdat ik het zand een beetje zat was. toen viel het mij op dat daar zo'n 40 blote mannen rondlopen die volgens mij op zoek zijn naar sex. ook al ben ik geen homo, ik vond het wel erg spannend eerlijk gezegd dus misschien dat ik een volgende keer er wat later op de dag nog weer eens naar toe ga. het schijnt dat er dan wel wat seksuele activiteiten op dat deel van het strand te zien zijn…

heeft iemand dat meegemaakt?

erik