Koppelcinema Hulst

• Karin en Ton

We houden 25 en 26 april voorlopig vrij. En nu maar hopen dat er meer mensen gaan reageren. We zijn wel benieuwd naar de reacties.

• r+m

Hallo, dan bedoelen wij koppelcinema beate ushe daar komen wij.

Kijken wel wie er reageert, er is nog tijd genoeg.

• r+m

Hallo, nog niet veel reacties op idee,maar wij kunnen alleen maar de zaterdag.

Dus word dan de 26e april, groetjes

• wij

Wij zijn een koppel en zijn beiden 50 jaar jong.

Ik heb mijn vrouwtje kunnen overhalen om vrijdagavond eens naar de koppelcinema Beate Uhse te gaan in Hulst.

Welke koppels zullen er nog zijn om één en ander te laten zien en er eens goed in te vliegen?

• p

Hey,

Wij zouden als koppel ook eens willen gaan, hoe gaat het er juist aantoe?

Graag meer info…

• m

ik zou dat ook wel is willen doen met men vrouw zijn beiden ook 50 .alleen welk koppel zou men vrouw zover kunnen krijgen als ze wat gedronken heeft lukt dat wel.komen er meer koppels van + - 50

groetjes

• Marieke en Martijn

Wij zijn vorige week ook geweest! Wij zijn een jong stel uit Zeeland. Vonden het erg leuk en spannend en de aanwezige stellen waren leuk en aantrekkelijk! Mochten er hier nog mensen zijn die gaan en eens af willen spreken of zo horen we dat graag! groetjes!

• Karin en Ton

Hoi Marieke en Martijn,

Leuk dat jullie het zo naar je zin hebben gehad.

Wij zijn wel benieuwd op welke avond jullie geweest zijn. Wij hebben het daar ook een aantal keren erg gezellig gehad maar we zijn nu al een hele tijd niet meer geweest omdat het de laatste keren wat tegenviel (weinig leuke stellen)

Als wij dan nu jullie verhaal lezen gaan we toch weer wel zin krijgen.

groetjes,

Karin en Ton