gelegenheidsstel zoekt (gelegenheids)stel

• frank

Hallo,

Wij zijn een goed uitziend gelegenheidsstel van 33 (hij) en 35 (zij). We ontmoeten elkaar regelmatig voor heerlijk ongeremde sex in een hotel. We zijn op zoek naar een ander (gelegenheids)stel voor een avond vol plezier. We hebben GEEN ervaring maar zijn ontzettend benieuwd hoe het zou zijn. Hij is 176 cm, 79 kg, goed figuur, kort zwart haar. Zij is 158, 63 kg, halflang bruin haar en mooi figuur. Beiden intiem geschoren en verder prima verzorgd.

Zij is bi en bij hetero. Haar verlangen is een trio met twee mannen en zijn wens een trio met twee vrouwen. We dachten dat we dan een heerlijke avond met z'n vieren konden hebben.

We horen graag van jullie op dolfijn32@gmail.com

we zijn benieuwd!

• stel7463

hoi gelegenheidsstel :-)

wat is nou een gelegenheidsstel….heb je dan beiden een relatie met een ander en samen doe je aan sex????

maakt ook niet uit……………..

wij zijn een stel, waarschijnlijk geen gelegenheidsstel :-), wij hebben onze sex thuis maar willen ook wel eens iets meer….. ook wij hebben hier geen ervaring in maar het lijkt ons supergeil. mijn vriend is 33 en ik ben 44, we zijn beiden 1.76m zijn beiden slank (hij 80 kg, zij 62 kg), hij heeft zwart kort haar ik (op dit moment) donkerblond kort haar. We zijn prima verzorgd. Mijn vriend is hetero en ik……misschien wel bi nooit geprobeerd maar dat willen we dus eens uitproberen. wij zouden dus wel met een ander stel sex willen hebben in de volgende vormen :-) zijn verlangens: ik met een andere vrouw ik met een andere man hij met een andere vrouw hij met allebei de vrouwen, mijn verlangens: ik met een andere vrouw, ik met een andere man, ik met een andere en mijn eigen man verdere combinanties zijn er geloof ik niet hihihi in het kort komt het er op neer dat we voor heel veel in zijn maar geen sm of vreselijk extreme dingen.

nou ik ben ook benieuwd.

grtz

• moontje

Hoihoi!!!!!

Ook wij zijn een gelegenheidsstel en ook wij zoeken een leuk stel voor lekkere sex en ook wij hebben geen ervaring hier mee.

kortom…..genoeg overeenkomsten om eens een keer te chatten of mailen?

groetjes en wie weet…….tot snel?

xxfrank schreef:

>

> Hallo,

>

> Wij zijn een goed uitziend gelegenheidsstel van 33 (hij) en

> 35 (zij). We ontmoeten elkaar regelmatig voor heerlijk

> ongeremde sex in een hotel. We zijn op zoek naar een ander

> (gelegenheids)stel voor een avond vol plezier. We hebben GEEN

> ervaring maar zijn ontzettend benieuwd hoe het zou zijn. Hij

> is 176 cm, 79 kg, goed figuur, kort zwart haar. Zij is 158,

> 63 kg, halflang bruin haar en mooi figuur. Beiden intiem

> geschoren en verder prima verzorgd.

> Zij is bi en bij hetero. Haar verlangen is een trio met twee

> mannen en zijn wens een trio met twee vrouwen. We dachten dat

> we dan een heerlijke avond met z'n vieren konden hebben.

>

> We horen graag van jullie op dolfijn32@gmail.com

>

> we zijn benieuwd!

• frank

Moontje (:-))

Ik wil wel reageren, maar dan moet je me wel je emailadres even geven …. :-))

En ja, we hebben interesse!

:-)

Frank