Ze zouden jou ook moeten blokken, wegens verkrachting van de Nederlandse taal.
Als je er net zo uitziet als de manier waarop je dat je hier wat schrijft is het niet best.
Doei, ben weg hier.
Kan je nog even lekker achter mijn rug over me kletsen en wat domme dingen uitkramen. Ik lees het alleen niet meer maar misschien scoor je wat punten bij de andere onbenullen.
Heb nog even een kleine bloemlezing van jou geciteerd.
Citaat: "mensen die denken dat ze het weten hoe allees in elkaar zit hou het lekker voor je zelf en niet iedere keer iedereen afvallen . p&a heb je een bewijs dat dit de uitbater is van de parenclub . en het valt wel op dat je altijd ligt te zeiken . volgens ons ben je een man alleen en geen stel . en als je een zou zijn laat je eens zien op de cam ergens . kan ook bij ons als je wilt .
en iedereen die naar een club gaat moet het met eigen ogen zien wij hadden over de fata ook veel (negatiefe) verhalen gehoord ook goede zij zelf wezen kijken en vinden het een leuke gezellige club"
Citaat: "wij hoorde dat de fata weg gaat over 1 . 2 jaar ivm de weg omlegging is dit waar?
het zou wel jammer zijn dan . en als het zo is gaan ze dan ergens anders verder. wij hoorde dit op chattijd van een stel."