stel gezocht

• Miriam

Marc,

Ik ben alleen (dus niet jullie…) en heb je al meerder keren gevraagd me even te mailen.

Ga niet al mijn prive hier op het forum zetten.

Sorry hoor, maar als je me niet mailt gaat het over, ik heb wel al een aantal leuke reacties oer mail ontvangen.

Tot mails en anders tot ziens.

kusje van mij

• Miriam

Hai Sera en Peter,

Het is nogal een eind uit de richting…. Limburg en Friesland……

Zouden jullie mij willen mailen, had het anders om al geprobeerd, maar die kwam terug. Ben wel benieuwd naar een foto.

Zo op het eerste gezicht lijkt het leeftijdsverschil me wat te groot (zeker 27 en 44), maar dat hoeft natuurlijk niet.

Dus mailen jullie?

kusjes

• theo

hallo miriam

wij zijn een stel van v30 en m40

we hebben al eens mmv gedaan maar nu wil ik ook wel een vvm, mijn vrouw wil mij wel eens verwennen met nog een vrouw er bij, zij is niet bi maar misschi kom dat nog wel tijdens de daad.

we zijn geen top moddellen, en hebben een kilotje meer en wonen in l-wrd

als je meer wil weten mail me maar

gr theo

• Bert & Nelle

Hai Miriam,

Nog een stel meldt zich aan… WIJ!!

Zouden grag contact met je willen mogen opnemen via mail. Kunnen we e.e.a. eens verder bespreken.

WIJ = stel, v35, m42, zijn geen supermodellen maar zeker de moeite van het bekijken waard! En het hoeft natuurlijk niet bij enkel bekijken blijven ;)

Laat ons eens weten of wij jou mogen benaderen via de mail.

Groetjes vanuit midden NL

• Miriam

Hej,

Ik heb inmiddels een aantal leuke reacties ontvangen waar ik verder mee wil.

Hierbij wil ik het dan ook graag laten. Graa geen reacties meer.

Bedankt voor alle mails.

Liefs

• tien

Hoi!

Wij zijn een stel van 28 uit Gelderland en zijn op zoek naar een mooie meid voor een trio. Het is onze eerste keer en we zoeken iemand die ons wegwijs kan maken…

Wij kunnen zowel ontvangen als verplaatsen, dus als je niet bij ons kan komen, komen we gewoon naar jou!

Wil je laten weten wat of je interesse hebt?

Liefs tien

• raymond

Hoi Miriam wij zijn een stel zij 28 hij 32 slank van postuur. wij zijn op zoek naar een slanke jonge meid.en hebben het zelfde idee er bij wt jij omschrijft. wij hebben 1 keer eerder een trio gehad en zouden dit graag nog een keer doen, wij wonen in overijssel maar zijn niet te beroerd om een stukje te rijden voor een gezellige avond cq nacht. heb je intresse dan kunnen we een foto uitwisselen.

gr Ray en kim