Waar vind ik ze?

• Frank

Hoi allen,

Zullen best een hoop flauwe antwoorden komen op dit bericht maar ik probeer het toch.

Ik ben een jongen, 26 en na veel ellende even helemaal gehad met de relatie's.

Waarom deze oproep? Zie er gezond uit, heb een leuke kop, en sport veel, maar hou ook wel van een toffe party of thuisfeestje met alles wat erbij hoor…. Als ik gewoon ga stappen dan hoef ik niet alleen naar huis te gaan. Maar daar vind ik gewoon niet de date die ik nu veel liever wil. Meisjes van me eigen leeftijd worden weer verliefd enzo en dat wil ik nu gewoon niet.

Zo zit ik me savonds als ik geen zin heb eruit te gaan op mijn bank en denk altijd: ik weet gewoon zeker dat er genoeg leuke vrouwen met een eigen leven, zo tussen de 30 en 40 wel zin hebben in een leuke nacht met zijn tween zonder verplichtingen en liefst een soort vaste gelegenheidsstel worden. Zo moeten er toch talloze vrouwen nu op de bank zitten en hetzelfde denken?

Waar vind ik ze? want 999 van de 1000 sites zijn fake :(

• feng

Ha Frank,

kijk eens op www.sdc.com

op de speeddate staan diverse oproepen van stellen maar ook van single vrouwen en single mannen.

als man moet je wel geduld hebben………….maar als je eenmaal bekend bent dan zul je vaker uitgenodigd worden!

succes!

xfeng