help me met deze verassing!

• Laura34

Hoihoi,

ik (klein meisje, 32 jaar, en erg @!#$) heb net afgesproken dat mijn sexvriendje (26, en het klopt allemaal wat ze van jonge jongetjes zeggen hihi) hij vanavond eindelijk weer komt nadat we elkaar een tijd hebben moeten missen. omdat ik al een paar maanden nu een vaste relatie heb.

maar elke dag verlang ik nog naar mijn neukertje hihi dat de vonken daar elke keer vanaf vliegen hoef ik niet uit te leggen hoop ik hihi

wat wil ik?

we hebben er vaak over gefantaseerd als we samen bezig waren, en nu wil ik hem verassen met een swingers-date vanavond met een @!#$ stel of vrouw.

Zijn daar goede sites voor die druk genoeg zijn om voor vanavond nog een date te kunnen regelen?

• Laura34

We fantaseren ook vaak weg als we beetje wappie zijn bij films met grote @!#$ orgies. En elke keer denken we “er moeten op dit moment of vanavond toch gewoon @!#$ grote neukpartijen ergens bezig zijn die ons erbij willen”

wij kunnen ze niet vinden, kijken we verkeerd?

• feng

kijk maar eens rond bij www.sdc.com !(kun je ook proeflid worden voor 1 week en zoek dan onder leden en speeddate).

wij maken geregeld topfeestjes mee……………….

orgies van klein tot groot maar nooit platvloers, enorm vrouwvriendelijk met verzorgde mooie mensen.

wij zijn verslaafd:-) geraakt!

xfeng