eerste keer

• Sarah

Wij gaan binnenkort voor de eerste keer naar een parenclub. Wie kan/wil ons vertellen wat we een beetje kunnen verwachten? Alvast bedankt!

• rogier

hallo Sarah, ik weet niet wat jullie verwachten of wat jullie idee of fantasie is, maar ik kan wel onze ervaring vertellen. We zijn een keer naar fun4two geweest nog niet zo heel lang geleden en we vonden het erg leuk. Omdat we met elkaar hele goede afspraken gemaakt hebben, niet in de trand van “dat mag je van mij niet' of ”ik wil niet dat" maar meer naar elkaars fantasie en verwachtingen luisteren en kijken of er dan een basis is om daar naartoe te gaan, zo hebben wij besloten om met elkaar een leuke avond te hebben en gewoon te kijken hoe het daar allemaal aan toe gaat. We zijn begonnen met lekker te dansen en elkaar op de dansvloer uit te kleden toen de dresscode begon (2300 uur geloof ik) na een uurtje gedanst en wat gegeten te hebben zijn we wat rond gaan lopen en zagen overal wel stelletjes liggen en vrijen, we zijn begonnen op de orgiezolder met vrijen en ja af en toe kwam er een hand van iemand maar door die weg te leggen was dat ook snel duidelijk voor de ander, later bedachten we ons wel dat het niet zo handig van ons was om daar te gaan liggen als je alleen met elkaar wilt vrijen, later zijn we naar de Tantra ruimte gegaan die er prachtig uitziet en daar is ook alles aanwezig om elkaar lekker te masseren, daar zijn ook veel stellen maar meer met elkaar bezig, erg sensueel en opwindend om te zien. De ervaring die wij hebben is erg leuk, Disneyland voor volwassenen, er komen erg mooie mensen en natuurlijk ook gewone mensen en je kan alles laten en alles doen wat je wilt, en wij vonden het erg leuk om een hele avond en nacht met elkaar en erotiek bezig te zijn.

We zijn ook nog een keer in een andere club geweest maar daar waren veel aleengaande mannen en dat heb je een heel andere sfeer, jaaggedrag mannen die achter je aanlopen e.d. minder relaxt en leuk, veel plezier groet Rogier

• Arie en Riet

Hallo Sarah,

We weten niet waar je woont maar voor een eerste keer vinden wij Monique in Wieringerwerf de beste club.

Als je op de site van hen kijkt word je een heleboel wijzer.

Wij kennen die club goed en hebben er altijd een fijne avond.

En wat je kan verwachten?….. we zouden zeggen “alles”!

Jjullie/jij bepalen het helemaal zelf tot hoever je gaat.

En verder gebeurt er in die club al datgene wat jullie thuis in bed ook doen en dat is daar dan allemaal zichtbaar.

En omdat de stellen vaak in de buurt van elkaar liggen te rollebollen wordt er vaak contact gezocht door een streling of zo iets en het is helemaal aan jullie om daar wel of niet op in te gaan.

In elk geval wensen we jullie veel plezier.

Arie en Riet