Jullie mening graag over een kus!

• Ilraco

Vinden jullie een tongzoen horen bij liefde of lust?

In mijn ogen ga je over van flirten op tongzoenen en dan volgt de rest toch? Dus ik zie het meer als een bijhorend voorspel.

Mijn man ziet een tongzoen als iets intiems tussen 2 mensen in een relatie, ik zie dat dus anders. Ik heb meerdere relaties gehad, hij nog nooit, vandaar dat ik de vraag even aan jullie stel, ik weet niet beter als dat een tongzoen behoorlijk lustopwekkend kan zijn en het dus meer richting sex dan liefde gaat.

• P&A

Dat is duidelijk voor iedereen verschillend. Sommige swingers willen b.v. perse niet zoenen omdat ze dat ook bij hun eigen relatie vinden horen. Persoonlijk ben ik het helemaal met je eens, zoenen hoort er gewoon bij en maakt het juist helemaal af. Voor ons is het dus duidelijk richting sex.

• feng

ik sluit mij aan …………..

sex zonder zoenen………nee dat vind ik niets.

ook al is er geen liefde in het spel……….. genegenheid wel en daar hoort o.a. zoenen bij…..net als strelen, masseren etc

xfeng

• saborina

Het ligt eraan. Is voor iedereen denk ik verschillen.

Zoenen kan ook lust zijn. Maar ook liefde.

Is bij iedereen verschillend.Ik zoen meer met vrouwen dan met mannen. Bij sommige stellen wordt zoenen verboden om iets van hun eigen relatie over te houden.

Zeg maar iets uniek

Ik kan met dat voorstellen,zeker als je begint met swingen.

Tegen mijn vriend zeg ik altijd als het bij lust blijft vind ik het goed. Zolang er liefde bij komt kijken,dan zal ik me minder op mijn gemak voelen in de relatie.

• J en C

Hoi de vrouw hier nu ik vind dat een lekker potje vrijen (tongen dus) er gewoon bijhoord wij hebben ook wel eens een stel op de bank gehad die zeiden het tongen willen we voor ons samen houden nou ikvind het maar beetje vreemd tongen doen ze nieet met een ander stel maar @!#$ wel. groetjes j en c