amourette

• siempie

Wij zijn een stel van 31 en 35 en zijn juist blij dat er op zaterdag alleenstaande mannen binnengelaten worden,want ik kom juist voor sex met meerdere mannen tegelijk, inclusief mijn eigen partner! 100% hetero hoor! wij zijn afgelopen zaterdag voor het eerst in Amourette geweest, en helemaal top! komen we zeker binnenkort weer! en opdringerig? moest ze zelf uit hun tent lokken en het initiatief nemen!

Of ze zijn misschien bang geworden voor alle negatieve reacties! maar niet ieder stel komt voor partnerruil,en niet iedere vrouw is gediend van de vrouwenliefde!

Ik iniedergeval niet! liever 5 kerels aan mijn lijf dan 1 vrouw!!!

• Arie en Riet

En wij zijn het helemaal eens met Barend en Carla !!!

We kennen Monique goed en we vinden het een practige club met eerlijke en vriendelijke stellen met informele en gemakkelijke kontakten.

Wat is dat voor onzin dat je voor sterke drank moet betalen en over slechte bediening?

En die zogenaamde boeren?. geef ons dan die maar in plaats van die opgefokte house feer zoals bv in de Fata Morgana waar het merendeel van de bezoekers komt om te feesten en waar pillen en dergelijke de gewoonste zaak van de wereld zijn.

En 19 jan. gaan we lekker weer!!!

• J&H Expat

Wij zijn in september vorig jaar op vakantie in Nederland 3 keer in Amourette geweest, hoofdzakelijk voor J. Ze is prima aan haar trekken gekomen en wil in mei als we weer in NL zijn zeker naar Amourette! Opdringerige mannen? Waar dan? Het is dat J zelf op ontdekkingsreis ging anders had het echt niets geworden. En bovendien was dit voor haar de eerste keer! Prima sfeer, lekkere cocktails, leuke hapjes. Veel belangstelling voor J, van mannen en vrouwen! Maar niets opdringerig!siempie schreef:

• LexD

Zijn er nog dames en stellen die naar Amourette gaan?J&H Expat schreef:

>

> Wij zijn in september vorig jaar op vakantie in Nederland 3

> keer in Amourette geweest, hoofdzakelijk voor J. Ze is prima

> aan haar trekken gekomen en wil in mei als we weer in NL zijn

> zeker naar Amourette! Opdringerige mannen? Waar dan? Het is

> dat J zelf op ontdekkingsreis ging anders had het echt niets

> geworden. En bovendien was dit voor haar de eerste keer!

> Prima sfeer, lekkere cocktails, leuke hapjes. Veel

> belangstelling voor J, van mannen en vrouwen! Maar niets

> opdringerig!siempie schreef:

• J&H Expat

In verlof in Nederland in mei van dit jaar zijn we weer 2 keer in Amourette geweest. Wij gaan naar amourette om mannen te ontmoeten, voor J. Ze geniet met volle teugen van de aandacht….en de sex. En daar doen we het voor, wij wel dus. Opdringerige mannen, waar dan? De eerste avond heeft J met 5 mannen plezier gehad, en met volle teugen genoten. De tweede avond heeft ze een kleine gangbang meegemaakt, 4 mannen. En geen enkele weerklank, opdringerige, brutale of jagende mannen. Neen was neen, genoeg was genoeg. Het leukste moment was vlak voor sluitingstijd een man die duidelijk wat gemist had. Deze is door J alsnog van zijn grote stijve nood afgeholpen. De hele zaak is, waar ga je voor naar een club, en hoe stel je je op. En soms moet je een “vragende” man gewoon zeggen: neen, dank U. En we hebben nog niet meegemaakt dat er verder aangedrongen werd. Dus wat o0ns betreft, opdringerige jagende mannen? Waar dan?

• frank

Afgelopen week voor het eerst Amourette bezocht. Dit was voor ons de eerste keer dat wij een parenclub bezochten3 Een Super! ervaring. Aardig personeel…mooie ambiance…en het bracht ons goed in de stemming ;-) De aankomende tijd zullen we zeker meer tijd in deze club besteden…

• Jongcouple

Heyhey.

Amourette is een geweldige club! zweer is prima en de mensen zijn ook wel oke!

Alleen is het idd jammer van die alleenstaande mannen. soms moet je ze weg sturen, sommige snappen ook de blik in mijn ogen ha ha!

Veder kan ik alleen vertellen dat wij erg blij zijn met de amourette.

Wij gaan Vrijdag 15 mei en zaterdag 16 mei gewoon weer! alleen nu 2X achter elkaar!

Hopelijk zien we nog leuke andere jonge stellen! wij zelf zijn 22 & 20

Vriendelijke Groetjes van dit stellie!

XXxxXX

• Hermans

Ah…nu begrijp ik die nare lucht uit de Jacuzzi: je krijgt er kennelijk zweren van…

En inderdaad is het aantal en de opdringerigheid van de “losse” mannen een pestilentie. Daarom mijden wij voortaan dit soort clubs die financieel drijven op de entree-gelden van de heren

• KKcouple

Beste Hermans, ik heb toch met een beetje verbazing je berichtje gelezen. Je opmerking over het bubbelbad, ach, wellicht is je reukorgaan wel erg goed of slecht ontwikkeld als je niet in staat bent een ontsmettingsmiddel te ruiken. Je opmerking over opdringerige mannen, ook dat ligt toch wel aan je of jullie zelf. Onze ervaring is dat mannen, dus ook die van stellen, proberen “een wip te scoren”. Ook onze ervaring is dat de vrouwen van veel stellen daar niet echt vies van zijn. Ook hebben wij de ervaring dat de wijze van opstelling in de club maatbepalend is voor wat er gaat gebeuren, met andere woorden, nee is dus nee en ja is ja. Maar beste Hermans, wellicht is het je ontgaan, maar steeds meer clubs gaan over tot het mixen van stellen en loslopende mannen. Dat is financieel aantrekkelijk, natuurlijk. Maar vergeet vooral niet dat veel stellen die “parenclubs” bezoeken dit vooral doen omdat een van de partners dat wel wil, resulterend in een afhoudend gedrag, de hele avond aan de bar hangen, en ga zo maar door. Over het algemeen zijn de parenclubs oervervelend, de meeste clubs trouwens. Maar Amourette is een club die levert wat gevraagd wordt, voor een redelijke prijs. En ja, het zijn echt geen filantropische instellingen.