amourette

• a en a

Amourette was in het verleden zaterdags alleen voor paren. Tegenwoordig ook voor alleengaanden. Zijn er veel mannen op zo'n avond of toch overwegend stellen. Wie heeft er ervaring de laatste tijd? Wij stel van 52/48 overwegen hier binnenkort een keer heen te gaan. Passen we dan nog in het publiek of beter zondag's naar Fata of Fun??

• J en C

Hallo, wij zijn er 2 x geweest en de laatste keer waren er lastige kerels en vinden het een club waar geen sfeer hangt, geef ons de mystique maar op zondag , tenminste een echt bubbelbad en geen single,s

• Barend en Carla

Ach Amourette zijn wel veel leeftijds genoten, maar ook veel lastige mannen vinden wij. Zelf zijn wij de laatete twee keer bij parenclub monique geweest en daar waren heel erg veel stellen van onze leeftijd 43 en 45 jaar en op zaterdag alleen stelletjes.

• Stel

Ieder ervaring is anders wij vinden Amourette wel erg prettig,zaterdags zijn er weinig alleenstaande mannen merendeel zijn stellen,de sfeer is er prettig,en het is een aktieve club!

Wij vinden Wieringewerf niet komen alleen maar boeren en slechte bediening rose hebben ze niet en voor sterke drank moet je extra betalen

• lady33

En wat is er mis met boeren?

btw er komen allerlei mensen, jong/oud- dik/dun noem het maar op.

En bij betalen? Echt niet!! Is al inclusief.

Of moest je perse die hele dure whiskey hebben? Tja sommige mensen zuipen en eten maar door, stel je voor dat je geen waar voor je geld krijgt.

• Sparko

..maarruh..zijn er ook stellen die wel leuke ervaringen hebben met alleengaande mannen in een parenclub…bv. Amourette..?? Het zijn toch niet alleen maar “lastige kerels” ??

• Wim

Wij gaan regelmatig naar verschillende parenclubs en kiezen er vaak voor naar een avond te gaan waar ook mannen alleen komen.

Mijn vrouw geniet daar erg van en ik daarom ook! Als zij het naar haar zin heeft heb ik het ook en ik vind het superg.ei.l haar passievol met meerdere mannen bezig te zien.

En eerlijk, de keren dat we “lastige kerels” mee hebben gemaakt zijn heel zeldzaam. Waren zelfs niet in een nederlandse club. (Mystique en Monique)

• Sparko

Wim…bedankt voor je positieve verhaal !! Misschien kunnen meer stellen hier eens hun positieve (@!#$) ervaringen vertellen. Hiermee wordt hoop ik het imago van de alleengaande man in een parenclub omhoog gehaald. Hier gebeurt maar al te vaak het tegenovergestelde. Thankssss !! :-))

• she

onze ervaring is erg goed bij amourette.

je komt er tenslotte niet om mens erger je niet te spelen maar voor erotische spanning.

hoe iemand die invult kan hij helemaal zelf bepalen, en ook met wie…

en vindt je het vervelend om een keer nee te zeggen dan moet je naar een club gaan waar alleen stellen komen, dat is je eigen keus.

alleenstaande mannen kunnen niet op je voorhoofd lezen of je wel of niet iets wilt.

Elke club heeft zijn charmes, maar iedereen is anders en ervaart een club anders ………dus vraag niet aan iemand anders hoe het is maar ga het zelf ervaren…en de eerste keer is altijd aftasten .

ga niet naar binnen met het idee vandaag wil ik perse dit of dat……nee laat het je overkomen en ga het op je gemak bekijken.

voor iedereen die gaat……….have fun………dat lukt daar zeker.

• Barend en Carla

Ach, blijf gewoon eerlijk in wat je schrijft. Wij sluiten ons helemaal aan bij lady 33, want Monique is top. En ook de drank is veel beter als Amourette. Bij Monique krijg je tenminste echte Bacardi in plaats van Bootz rum in een Bacardi fles. Wij hebben twee horeca zaken en kunnen dat dus proeven. Meer gasten proefde dat ook met ons.

Monique en Amourette kan je eigenlijk niet met elkaar vergelijken. Monique is als een mercedes en amourette een lada. Niet voor niets zit Monique op zaterdag altijd vol. Dat redden ze bij Amourette niet en laten daarom maar single mannen toe.