Vreemd gaan... hellup

• Even zonder naam...

Even een vraagje, en graag eerlijke antwoorden!!

Ik ben een vrouw, getrouwd en 2 kinderen. Wel jong en vrij van geest. Ik hou vreselijk veel van mijn man. Ook seksueel ben ik nog steeds, na heel veel jaren, tot hem aangetrokken en wij hebben heerlijke sex samen.

Toch heb ik nu ook een aantal keer sex met een ander gehad. Van beide zijden is er geen sprake van verliefdhied. Ik vind hem wel heel spannend en sexy!!

toen het niet meer te houden was hebben wij sex gehad. We smssen soms, zien elkaar een paar keer per jaar en de spanning tussen ons blijft. Enksel op sexueel gebied. Hij heeft zijn relatie, ik de mijne en alle twee willen we onder geen beding bij onze huidige partner weg.

Nu hoor ik veel dat dit alleen gebeurt omdat ik iets in mijn eigen relatie zou missen. Maar dat doe ik niet. Ik hou heel oprecht van mijn man. Ik zou hem voor geen geld kwijt willen. toch vind ik sex met ‘die ander’ heel soms, en al die seksueel getinte smsjes vreselijk spannend.

Is er nou toch iets mis met mijn relatie, of moet ik gewoon genieten van beide?????? Ik twijfel nu heel erg…. wie heeft hier (meer) ervaring mee?????

groeten hulpeloosje

• Voorbinddildoslet

Allereerst denk ik dat je op de verkeerde plek zit. Swingen is NIET VREEMDGAAN. Bij swingen weet de partner wat je doet. Je gaat dus nooit vreemd. Want je houdt je partner op de hoogte wat je wel en niet doet.

Beter kun je naar relatie.startpagina.nl

Daar is dit bericht meer op zijn plaats dan hier

Succes

• reau

Zo hulpeloos ben je kennelijk niet.. :)

Het lijkt erop dat je die extra kick niet kwijt wil, net zoals je niet twijfelt aan de relatie met je man.

Ik vind het nogal bedenkelijk dat je die exra spanning voor jezelf houdt.

Lijkt het je niet een stuk liefdevoller om dit met je man te overleggen?? Gewoon zoals het is, zoals je zelf beschrijft?

Geloof me , ik spreek uit ervaring , het kan er alleen maar beter, en zelfs nóg spannender op worden!

sterkte!

Even zonder naam… schreef:

>

> Even een vraagje, en graag eerlijke antwoorden!!

>

> Ik ben een vrouw, getrouwd en 2 kinderen. Wel jong en vrij

> van geest. Ik hou vreselijk veel van mijn man. Ook seksueel

> ben ik nog steeds, na heel veel jaren, tot hem aangetrokken

> en wij hebben heerlijke sex samen.

>

> Toch heb ik nu ook een aantal keer sex met een ander gehad.

> Van beide zijden is er geen sprake van verliefdhied. Ik vind

> hem wel heel spannend en sexy!!

>

> toen het niet meer te houden was hebben wij sex gehad. We

> smssen soms, zien elkaar een paar keer per jaar en de

> spanning tussen ons blijft. Enksel op sexueel gebied. Hij

> heeft zijn relatie, ik de mijne en alle twee willen we onder

> geen beding bij onze huidige partner weg.

>

> Nu hoor ik veel dat dit alleen gebeurt omdat ik iets in mijn

> eigen relatie zou missen. Maar dat doe ik niet. Ik hou heel

> oprecht van mijn man. Ik zou hem voor geen geld kwijt willen.

> toch vind ik sex met ‘die ander’ heel soms, en al die

> seksueel getinte smsjes vreselijk spannend.

>

> Is er nou toch iets mis met mijn relatie, of moet ik gewoon

> genieten van beide?????? Ik twijfel nu heel erg…. wie heeft

> hier (meer) ervaring mee?????

>

> groeten hulpeloosje

• vrouwie

JA je mist iets in je relatie. En je doet er geen bal voor om het te krijgen. Het is: eerlijkheid en openheid.

• de dodo

t gaat je alleen om de extra spanning…. zoek die spanning dan samen met je partner. geloof me… t wordt er nog 100x spannender door als je het kan delen met je partner.

• cantona

Hoi, Kijk eens op polyamory.nl of lees het boek van Ageeth Venemans; Ik houd van 2 mannen. Dat is volgens mij voor jou het goede spoor?

Groetjes

Ar