Koppelcinema in sluis of hulst

  • filip en nathatie

    Is er nog af en toe actie in de koppelcinema edc in sluis?Zijn daar vroeger een paar keer geweest maar weinig of geen koppels.

    Wel de winkelverkoper die graag eens komt loeren.

  • koppeltje 35

    hoy wij zouden vandaag of morgen eens naar sluis of hulst willen gaan. ik vooral omeens mooi bekeken te worden, man vind dit oke. ooit zijn we eens naar sluis geweest, daar waren deze cinemas gratis voor koppels , is dit ook zo en hulst bij freya enz? wat is de beste aanrader, sluis of hulst?

    xxx greet

  • spelen met grenzen

    leuk leuk :) Tzt met een nieuwe vriendin ben ik er ………….

  • marietjes@yahoo.com

    Wij willen ook eens gaan. Hoe is het jullie bevallen?

    Xx Leen en Hannie

    B4 zuidholland

  • amnon and

    Hallo

    we are paar and we like to…

  • Kelly

    Kan je als singel vrouw hier ook terecht?

  • willem

    Kelly

    Kan je als singel vrouw hier ook terecht?

    ja iedereen is welkom .  M .V..ST.TV 

    Zo als het hoort . Ik zoek een dame die ook mee wil naar naaktstranden lekker in de duinen en leuk feestje en bios bezoek met een dame heerlijk..

    genieten en nog eens genieten . op een nette manier
  • Marc

    Wij gaan later op de maand naar Hulst en zijn van plan om de koppelcinema in de Gentstraat te bezoeken.

    Wij hebben al wat ervaring in parenclubs, niet in cinemas.

    Zijn vrijdag en zaterdagavond geschikt? Zijn er betere (hetere) dagen? Kunnen wij als vijftigers genieten ?

  • Johan

    @  Marc, Zijn die koppel cinimas nog wel open ?  Gastenboek en website ligt volgens mij al maanden plat

  • geilstel

    Wij gingen vaak naar de bios in Baarle-Nassau op zondagmiddag maar is nu gesloten op zondag jammer was altijd geil daar

    strand