wie gaat ook naar Monique's op 13 juli?

• friescheland

Hoi jim

Als vrouwie inderdaad monique is snappen wij niet waarom ze dit zal doen. Lijkt ons niet nodig. Destemeer wij van diverse stellen hebben vernomen dat het er zaterdag vaak helemaal vol zit. Wij geloven dan ook niet dat vrouwie monique is. Jammer dat jij daar zo negatief over doet, het lijkt wel of jij bijna overal negatief op reageerd.

Vrouwie als je ons een keer tegen wil komen vraag dan gerust bij de bar naar onze namen. Mocht jij wel Monique zijn vinden we je een slimme meid en mag je best op ons reageren. Jij bent namelijk niet alleen erg mooi, maar ook nog eens lief en spontaan en we zouden graag eens wat met jou willen doen.

• Jim

Het gaat ons niet zo zeer om Monique, of Karin zoals ze eigenlijk heet, zij is wel aardig en bovendien is ze nog mooi ook, maar het is meer haar man Hans. Dat is een kwal van het zuiverste water. Lees maar even meer in het prikbord over deze club.

Als hij er niet was, als ze die gozer eindelijk eens zou dumpen, zou het twee keer zo druk zijn daar. Zouden wij er zelfs heen gaan.

Let maar op dat jij nooit ene vrouwie gaat ontmoeten daar.

• friescheland

Hans(de man van Monique) is een erg leuke vent vinden wij. En we hoorde van Monique dat ze al twintig jaar getrouwd zijn. Hans is een gelukkig man met een mooie vrouw en een schitterende club en dat gunnen wij hem van harte. En niet alleen wij, want afgelopen zaterdag zaten ze helemaal vol. Hans heeft zijn zaakjes prima voor elkaar en is een top vent.

• Jim

Tja, smaken verschillen. Als jij Hans een topgozer vindt wil ik niet weten hoe jij bent. Maar laten we daar niet over discussiëren. Ieder zijn meug.

Als je het daar leuk vind moet je zeker blijven gaan. Zolang je er maar plezier hebt. Zo hebben we allemaal onze voorkeuren.

• Jim

Dat ik je niet eerder doorhad. Even spitten en zoeken op internet kom je een hoop leuke dingen tegen. Vooral ip nummers en zo.

Uiteindelijk toch een beetje doorzichtig Hans. O. shit, nu heb ik je verraden.

• Rachelle

Hai luitjes.

Van de ene site naar de andere kwam ik steeds de naam Monique tegen.

Wil iemand mij vertellen waar deze club is? Is daar ook een site van?

Ik las dat vrouwen alleen ook welkom zijn, dat is dus kaassie voor mij;-)

Lieve gr Rachelle

• Gerol

Hoi Rachelle,

De club is gelegen in Wieringerwerf.

En kijk maar op http://www.monique-erotic.com/ .

daar kan je alles lezen.

XXX Gert en Carol