Ik wil graag afspreken in Monique's parenclub in Wieringerwerf aanstaande vrijdag 13 juli, want ik ga alleen en dat is wel een beetje eng. Het zou leuk zijn met iemand daar af te spreken, vrouw, man, stel, maakt niet uit.
Hoi Marij, als ik met jullie daar afspreek, dan gaat het mij om de gezelligheid hoor! Dat ik alvast mensen heb om mee kennis te maken en gezellig mee te babbelen. Hoe je er uit ziet maakt mij daarbij totaal niet uit. Ik las in een andere reactie dat je bang bent dat jouw maat te groot is? Daar moet je dus echt helemaal geen probleem van maken Marij. Ik garandeer je dat je maat niet te groot is voor in Monique's parenclub, hoe groot die ook is. Het gaat mij er om of je een leuke vrouw bent. En of ik met je wil sexen, of jij met mij, dat valt nog helemaal te bezien, daar gaat het nu niet om hoor! Stuur me maar een mailtje.
Wij komen best wel vaak bij parencl. monique en je kan er ook gewoon alleen naar toe hoor. Er komen op de vrijdag best wel meer vrouwen alleen. De zaterdag weten we het niet. We zijn eigenlijk alleen maar op de rijdagen geweest omdat een avond met alleen maar paren ons niet zo trekt. Laatst hadden we nog een leuk kontakt met een dame uit hoofdorp. Zij was er voor de derde keer en vond het ook wel eens leuk om iets met een stel te doen. We hebben een prima avond met haar gehad. Wij adviseren je zeker eens naar Monique te gaan en dat kan ook best alleen.
Misschien komen wij jou daar nog eens tegen en anders zijn er vele andere leuke mensen.
Afspreken doen wij van te voren eigenlijk liever ooit omdat we van te voren nooit weten of we kunnen. Als we er zijn zitten we meestal aan kop van de bar. Femke en Egbert.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?