Wij zijn nieuw in het swingerswereldje en willen in die sfeer wel eens uitgaan. (Geen parenclub waar men meteen op de bar gaat liggen.)
Zijn er in Amsterdam plekken waar swingers lekker uitgaan?
xxx
Waar gaan swingers uit denk je? In een parenclub zeer waarschijnlijk. Het is duidelijk dat je niet weet waar je over praat want in een parenclub gaat men niet gelijk op de bar liggen. Dat is erg min om er zo over te spreken.
Ga naar een fatsoenlijke parenclub, zo een zonder alleengaande mannen, en ik wil er om wedden dat het jullie zal bevallen.
Hoewel aan de andere kant, gezien jouw vooroordelen over de parenclub denk ik eerder dat je in dat wereldje niet thuishoort.
Sorry! Ik heb het niet bedoeld zoals jij het leest. Het was bedoeld als beeldspraak.
Mijn idee van een parenclub is dat daar mensen naartoe gaan voor een leuke avond met als (eind)doel sex. Meestal is dat dan het einde van de relatie, nog zonder dat je elkaars naam kent. Wij zoeken naar wat meer dan dat.
En we zoeken een club waar niet van je wordt verwacht dat je om een bepaalde tijd in je lingerie rondloopt.
(Beter zo?)
xxx
Je hebt overduidelijk totaal geen idee wat er plaatsvind in een club. Je hebt allerlei wilde dingen in je hoofd die totaal niet stroken met de werkelijkheid. Alles wat je opnoemt kan inderdaad maar het is maar net wat je zoekt. En dat niet verplicht in lingerie willen lopen doe je maar een keer want je bent dan zeer waarschijnlijk de enige.
Trke eens de stoute schoenen aan en ga naar een club, zet alle vooroordelen uit je hoofd, trek lingerie aan en schuif aan aan de bar. Nee is en blijft nee in dit wereldje dus je hebt je nergens zorgen over te maken. Het zal je verbazen hoe vreselijk anders het is als dat jij denkt, weet ook zeker dat het jullie zal bevallen.
Waar je wel gelijk in hebt, is dat mensen naar een parenclub gaan met als doel een leuke avond.En in een parenclub kan dat een leuke avond met sex zijn, maar het hoeft niet. Je kunt ook naar een parenclub gaan alleen maar voor de sfeer, voor het kijken naar elkaar, gelijkgestemde mensen ontmoeten, whatever. Dat je elkaars naam niet gaat kennen is een vooroordeel. Waarom zou je elkaars naam niet te weten komen? Het is wel gebruikelijk om elkaar te leren kennen en/of je aan elkaar voor te stellen. Maar als je echt alleen voor de sex komt en je gaat niet aan de bar zitten en je alleen in de sexruimtes ophouden en je zegt daar verder geen boe of bah…ja dan zou het kunnen dat je sex met mensen hebt zonder namen uit te wisselen. Het is dan maar net waar je op uit bent hé. Een parenclub waarin NIET van je wordt verwacht dat je in lingerie rondloopt ken ik niet, heb ik nog niet van gehoord. Maar misschien dat anderen wel zo'n club voor jullie weten?
nou, wat zijn jullie hard tegen michan. We hebben toch allemaal ooit de stap gezet naar de parenclub zonder dat we wisten hoe het daar toeging.
En je zal moeten toegeven dat er clubs zijn waar het aantal alleengaande mannen wel erg groot is ten opzichte van stellen. Dat kan soms behoorlijk storend zijn.
michan zegt zelf dat ze nieuw zijn in dit wereldje, ze heeft inderdaad geen idee hoe het er toegaat. Daarom vraagt ze dan ook advies. En michan, lingerie betekent niet dat je in een bh en slipje moet rondlopen, een sexy outfit zie ik ook vaak. (ik zelf heb meestal alleen een minirokje aan) Die dresscode is juist heel goed, anders zou de ene helft uit de kleren gaan en de andere helft gekleed blijven.
Sommige mensen gaan direkt bij binnenkomst uit de kleren, anderen wachten de tijd voor dresscode af. Dat is vrijblijvend. Jullie zullen die dresscode afwachten en geloof me, dan ben je waarschijnlijk al een poosje binnen en voel je je op je gemak en is het vanzelfsprekend dat je uit de kleren gaat.
Als dat niet zo is en je hebt dan nog moeite met uitkleden, dan ben je inderdaad ongeschikt om swinger te zijn en kan je beter wat anders gaan doen.
Maar probeer het eens en laat eens horen hoe het beviel.
Veel plezier!!
Op de showboat (vlakbij amsterdam)
kun je in je gewone kleding gaan zitten,dat wel aan de bar. Wil je buiten de bar gaan of op de dansvloer,dan moet je lingerie dragen. Naakt mag trouwens ook. Hoewel dat niet gebruikelijk is. Verder zou ik als tip geven. Verwacht gewoon niets,dan valt het altijd mee.
Verder is er same place in Amsterdam Niet veel luxe,maar wel leuke en vooral lieve mensen. google eens op sameplace.
Ook is er paradise in Amsterdam Noord. Vind ik persoonlijk niet zoveel aan.
En de candy club. Is ook niet mijn favoriete club. Ga liever naar de showboat. Vooral op zaterdag en zondag is het er erg leuk.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?