naaktstranden

• lover

Hoi allemaal,

Wij zijn zonaanbidders die het heerlijk vinden om naar de stranden te gaan en heerlijk in de duinpannetjes te geilen met elkaar. Zeker als we ook nog eens bekeken worden door LEUKE mensen dan kan er best wel wat samen onstaan. Natuurlijk niet met al dei vieze mannetjes die daar lopen te @!#$.

Wie kan ons meerdere actieve locaties en de route daarnaartoe geven. Wie weet kan het daar dan héél leuk worden. zijn er andere suggesties, laat het dan vooral ook weten. @!#$ groetejes van ons beiden.

• caren

Lover ga eens naar Maribaya in Zandvoort. Dat is een tent waar veel swingers komen. Er zijn er vast wel mensen waar je veel kunt swingen.

In het weekend zijn er heel veel swingers te vinden. Bij hele mooi dagen ook door de week. Beste dat is dan vrijdag

In de tent kun je zelf niet swingen,in de duinpannen,alleen stiekem,maar dat is juist spannend.

• lover

Lijkt me heerlijk om daar eens naar toe te gaan…… vertel , wat zijn jou of jullie ervaringen, ben je man of vrouw en wat zijn de spelregels zoals, ik bedoel dus ook waar maak je de contacten… en waar ga je de duinen in..

Wij horen het wel.

• stel brabant

hoi,kijk eens op www.dutchroxy.com/stranden.html

groetjes

• lover

Dag brabants stel…..

bedankt voor je link…. maar dit geeft me eigenlijk geen antwoord op de vraag de wij stelde nl: “vertel , wat zijn jou of jullie ervaringen, ben je man of vrouw en wat zijn de spelregels zoals, ik bedoel dus ook waar maak je de contacten… en waar ga je de duinen in..”

lijkt wellicht wat knullig maar we willen het dan ook meteen goed aanpakken…! (:>))

@!#$ groetjes

• caren

Die spelregels bepaal je zelf met het andere stelletje.

Probeer subtiel een opzet neer te zetten.

Een voorbeeld

Zeg dat je die persoon van gezicht te kennen en of ze wel eens bij een bepaalde club komen. Noem naam van parenclub. Als je te horen krijgt van ja die ken ik,dan heb je wel beet en heb je een swingerspaar te pakken. Of ze er daarna op ingaan ligt er natuurlijk aan.

Als je bij de laatste naaktstrandtent“South Beach”naar boven gaat en zoek daar niet te dicht bij de fietesenstalling hoor even een paar meter verderop.

Er kunnen spannende dingen gebeuren,maar het hoeft ook niet.

Ook aan het strand voorbij de naaktstrand tenten ongeveer 5 a 7 honder meter verderop gebeuren ook wel spannende dingen.