Misschien moet je eerst voor jezelf nagaan wat je wilt.
Wij zijn ondertussen in meerdere clubs geweest en het ligt aan onze bui waar we heen willen.
ook wij hebben leuke en minder leuke avonden maar dat is niet clubafhankelijk…..dat heeft ook met het publiek te maken.
Ik moet zeggen dat in het begin ik ook moeite had met alleenstaande mannen maar tegenwoordig niet meer…je moet ook wel eens ergens aan wennen ( en dit houdt niet in dat ik alles toelaat …integendeel zelfs …maar nee is nee )
Wij zijn dus niet van de partnerruil….want het is heel moeilijk om zowel een klik met man als vrouw te hebben dus wij zijn meer van of een man erbij of een vrouw erbij…..net wat er is en wat er op ons pad komt.
ga je naar een club waar alleen paren komen heb je toch sneller dat je partnerruil krijgt….of boze stellen !
en in een club met alleengaande mannen moet je gewoon nee durven zeggen ……..
Ik ben zowel in mystique, fata, fun, showboat,inn joy, le baron, fantasy4fun en de amourrette geweest dus kan toch wel heel veel dingen vergelijken….
Alleen moet je het zelf ervaren want niet iedereen verwacht hetzelfde in een club.
Dus mijn advies is………betaal een keer die 40 of 60 euro ( net welke dag je gaat )
en ervaar hetzelf……
Ben je nog nooit in een club geweest ga dan naar een club waar alleen stellen komen,……alle begin is moeilijk !
groetjes she & he